• دوشنبه / ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۳
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 94032514454
  • منبع : مطبوعات

اخباری درباره برپایی نمایشگاه قرآن

اخباری درباره برپایی نمایشگاه قرآن

بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دهه نخست ماه مبارک رمضان گشایش می‌یابد.

بیست‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم دهه نخست ماه مبارک رمضان گشایش می‌یابد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، جلسات مشاوره پایان‌نامه‌های میان رشته‌ای قرآن کریم در طول ماه رمضان در بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بخش دانشگاهی غرفه جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

این جلسات از اول تا سی‌ام ماه رمضان از ساعت 19:30 تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه پذیرای دانشجویان علاقه‌مند خواهد بود. هر شب از یک استاد برای ارائه مشاوره دعوت می‌شود، از اساتیدی برای این منظور بهره برده می‌شود که تخصص‌های میان رشته‌ای دارند.

این جلسات به‌صورت رایگان و به‌همت سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.

حمایت از پایان‌نامه‌های میان‌رشته‌ای قرآن کریم در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

اولین فراخوان حمایت از پایان‌نامه‌های میان رشته‌ای قرآن کریم ویژه نمایشگاه قرآن (20 شعبان تا 20 رمضان 1436 مصادف با خرداد و تیر 94) از سوی سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور وابسته به جهاد دانشگاهی اعلام شد.

از موضوعات اعلام شده در این فراخوان می‌توان به قرآن و علم، قرآن و کیهان‌شناسی، قرآن و هنر، قرآن و طبیعت، قرآن و روانشناسی، قرآن و اقتصاد، قرآن و سیاست، قرآن و جامعه‌شناسی، قرآن و بهداشت روان، قرآن و فیزیک، قرآن و مدیریت، قرآن و تربیت و قرآن و پزشکی اشاره کرد.

میزان حمایت برای پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد یک و نیم میلیون تومان و برای پایان‌نامه‌های دکتری سه میلیون تومان اعلام شده است.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت journal.quran.ir مراجعه کنند یا با شماره 66485663 تماس بگیرند. همچنین دبیرخانه این جشنواره نیز در سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر پلاک 85 واقع است.

این فراخوان ویژه نمایشگاه قرآن امسال اعلام شده است. دانشجویان می‌توانند در نمایشگاه قرآن از امکانات مشاوره‌ای برای پایان‌نامه خود در این رابطه بهره‌مند شوند و بعد از ارائه طرح، حمایت از آن‌ها انجام می‌شود. امکان شرکت در این فراخوان برای دانشجویان تمامی دانشگاه‌ها فراهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha