• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۴۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052717031
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

معاون وزیر کشور:امروز ملت‌های اسلامی در همه جا بیدار شده‌اند

معاون وزیر کشور:امروز ملت‌های اسلامی در همه جا بیدار شده‌اند

معاون اجتماعي وزير كشور با بیان این‌كه انقلاب ایران به بیداری اسلامی منجر شد، گفت: امروز ملت‌های اسلامی در همه جا بیدار شده اند و فریب شعارهای رنگارنگ غرب از جمله در بحث دفاع دروغین از حقوق بشر را نمی خورند.

معاون اجتماعي وزير كشور با بیان این‌كه انقلاب ایران به بیداری اسلامی منجر شد، گفت: امروز ملت‌های اسلامی در همه جا بیدار شده اند و فریب شعارهای رنگارنگ غرب از جمله در بحث دفاع دروغین از حقوق بشر را نمی خورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، علیرضا افشار در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در زاهدان، افزود: از زمانی که روز جهانی قدس به دستور امام راحل پایه ریزی شد، حرکت ملت ایران پیام خود را به دل‌های آزاده‌خواهان جهان رساند که بیش از همه در خود کشور فلسطین اثر گذاشت.

وی ادامه داد: به تدریج این پیام و فرهنگ از ایران اسلامی توسعه پیدا کرد، به طوری که امروز شاهد پیروزی‌های مکرر یکی پس از دیگری ملت‌های مسلمان در اقصی نقاط دنیا هستیم.

معاون اجتماعي وزير كشور تصریح کرد: دشمن ما به دنبال ایجاد تفرقه و منازعات بین مسلمانان بود، اما امام (ره) هوشمندانه در مقابل توطئه‌ها ایستادند و برای یکپارچه کردن امت اسلامی در مقابل دشمن تلاش فراوان کردند.

وی با بیان این‌که ایران اسلامی پرچم‌دار این حرکت بزرگ در دنیا است، گفت: با یاری خداوند تمامی توطئه‌های دشمن یکی پس از دیگری نقش بر آب شد و تنها دلیل آن رهبری هوشمندانه و مدبرانه امام و پیروی امت از ایشان بود.

وی خاطر نشان کرد: با گذشت 33 سال از فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهانی قدس هر سال حضور و اجتماع مردم ما در این روز عزیز بیشتر و گسترده تر می شود.

وی تاکید کرد: امروز مسلمانان دنیا علیه دشمن مشترک یعنی استکبار جهانی به صحنه آمده‌اند تا نفرت و انزجار خود را نسبت به آن‌ها به نمایش بگذارند.

وی همچنین با اشاره به ضرورت اتحاد و انسجام داخلی بویژه در شرایط كنونی جهان گفت: وحدت شیعه و سنی باعث می شود دشمن نتواند صدمه ای به كشور عزیزمان وارد كند.

معاون اجتماعي وزير كشور بیان داشت: باید مراقب توطئه ها و جنگ نرم بود زیرا این مبارزه به دلیل معلوم نبودن خاكریز دشمن سخت تر و پیچیده تر از نبرد نظامی است.

وی تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس در خیال تصرف نیل تا فرات بود، اما تصمیم پیامبرگونه امام خمینی (ره) بر اعلام روز جهانی قدس نه تنها نقشه های اشغالگران را خنثی كرد، بلكه باعث یكپارچگی اسلامی شد.

افشار افزود: اكنون كار به جایی رسیده است كه در برخی كشورهای اسلامی افرادی كه شعار مبارزه با اشغالگران قدس را می دهند، مورد حمایت مردم بوده و در انتخابات پیروز شده و روی كار می آیند.

معاون اجتماعي وزير كشور با بیان این‌كه نیروهای مسلح ایران بااراده قوی و آماده تر از همیشه هستند، خاطرنشان كرد: چنانچه دشمن تحركی بر علیه ایران انجام دهد در هر نقطه ای حمله را آغاز كند، نابود خواهد شد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha