• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۵:۵۳
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716978
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

صفوی:روز قدس آیینه تمام نمای آزادی طلبی ملت ایران است

صفوی:روز قدس آیینه تمام نمای آزادی طلبی ملت ایران است

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا ،گفت: تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس گنجینه ای پایان ناپذیر برای همگرایی امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام و بشریت است.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا ،گفت: تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس گنجینه ای پایان ناپذیر برای همگرایی امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام و بشریت است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، سردار سرلشکر سید یحیی رحيم صفوی طي سخنانی در مراسم راهپیمایی روز قدس در میدان نقش جهان اصفهان، اظهار کرد: روز قدس صحنه شکوهمند اراده و عزم ایران اسلامی بر اعلام همبستگی با مسلمانان جهان برای آزادی فلسطین و راهبرد مقام معظم رهبری برای آزادی قدس شریف است.

وی افزود: روز قدس آیینه تمام نمای آزادی طلبی ملت ایران است که در سال های پس از انقلاب همواره تعهد خود را به آرمان های انقلاب اسلامی نشان داده است.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم کل قوا تاکید کرد: تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) در نامگذاری روز قدس گنجینه ای پایان ناپذیر برای همگرایی امت اسلامی در برابر دشمنان اسلام و بشریت است.

وی در تحلیل شرایط پیچیده سیاسی امنیتی منطقه ادامه داد: مناطق شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا در شرایط بسیار پیچیده و حساسی از نظر سیاسی و امنیتی قرار دارد.

صفوی تصریح کرد: منطقه شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا در مرحله گذار سیاسی و حکومتی به گونه ای تاریخی قرار دارد که این گذار به معنی تغییر در نظام های سیاسی و دیکتاتوری وابسته به نظام های بزرگ و کوچک و قدرت گرفتن مردم در تصمیم گیری سرنوشت خودشان است که امکان دارد به تغییر برخی مرزهای سیاسی و جغرافیایی منجر شود.

وی با اشاره به نظر کارشناسان سیاسی درباره وضع فعلی آمریکا افزود: آمریکا پس از 9 سال از اشغال عراق در تشکیل حکومتی علیه ایران در عراق شکست خورد و با بستن پیمان نظامی با افغانستان می‌خواهد حضوری طولانی مدت در افغانستان داشته باشد.

وی تصریح کرد: استراتژی آمریکایی ها و برخی کشورهای عربی علیه ایران با محوریت ترکیه در حال اجراست که امید می رود با شکست رو به رو شود.

صفوی با اشاره به بحران های داخلی رژیم صهیونیستی بیان کرد: این رژیم هم اکنون با بحران هویتی و قومیتی رو به رو شده و همچنین برخلاف سایر کشورهای جهان فاقد مرزهای سیاسی و جغرافیایی شناخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: کمبود منابع انرژی از مشکلات اساسی رژیم صهیونیستی است که آنان را با بحران آب در آینده مواجه کرده و همچنین بحران اقتصادی و بیکاری نشات گرفته از اقتصاد آمریکا اوضاع داخلی رژیم صهیونیستی را با بحران روبه رو کرده است.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: وعده الهی در قرآن نوید پیروزی مسلمین بر کفار را می دهد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha