• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۳:۰۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716860

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

وزير كشور : بيداري اسلامي از نتايج روز قدس است

وزير كشور : بيداري اسلامي از نتايج روز قدس است

وزير كشور تصريح كرد كه مردم با شركت در راهپيمايي روز قدس نشان مي‌دهند كه مسئله اصلي يعني اسراييل را فراموش نكردند.

وزير كشور تصريح كرد كه مردم با شركت در راهپيمايي روز قدس نشان مي‌دهند كه مسئله اصلي يعني اسراييل را فراموش نكردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مصطفي محمد نجار پس از حضور در جمع راهپيمايان روز قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس بنياد مباركي است كه حضرت امام(ره) براي مبارزه با ظلم و به خصوص ظلم بزرگي كه عليه ملت فلسطين شده است، گذاشتند و امروز روز قدس به مطالبه عمومي تبديل شده است و نشان مي‌دهد كه مردم دنيا هوشيار شده‌اند و رژيم صهيونيستي نيز نفس‌هاي آخر خود را مي‌كشد و يكي از نتايج روز قدس بيداري اسلامي است.

وي افزود: امروز استكبار جهاني ، انگليس ، آمريكا و رژيم صهيونيستي تلاش مي‌كنند، مبارزه ملت‌هاي مسلمان را منحرف و آن‌ را به جرياني برخلاف خود مبدل كنند، به همين دليل است مي‌بينيم در سوريه تلاش مي‌كنند ، مسلمانان را به جان يكديگر بياندازند، اما مردم با شركت در راهپيمايي روز قدس نشان مي‌دهند كه مسئله اصلي يعني اسراييل را فراموش نكردند.

نجار همچنين بر لزوم حمايت از مظلومين جهان تاكيد كرد، و گفت: آحاد بشر از زور بدشان مي‌آيد و دوست دارند از مظلومان دفاع كنند.

وي ادامه داد: حمايت از مظلوم يك وظيفه انساني،‌اسلامي و جهاني است و براي همين در سراسر جهان همه مردم مي‌توانند در راهپيمايي روز قدس شركت كنند و حمايت خودشان را از مردم مظلوم فلسطين اعلام كنند.

نجار با بيان اين‌كه حمايت از مظلومان لزوم عقلي دارد، گفت: علت اين‌كه راهپيمايي روز قدس هر سال پرشورتر برگزار مي‌شود، هم همين مساله است؛ چرا كه افكار عمومي جهان با زور مخالفند.

وي در مورد تاثير حضور مردم در راهپيمايي روز قدس در شرايط منطقه به ويژه كشورهاي بحرين و سوريه اظهار كرد: رژيم‌هاي صهيونيستي نفس‌هاي آخر خود را مي‌كشند. وقتي مردم هوشيار مي‌شوند، ديگر هيچ تضميني براي بقاي آنها وجود ندارد.

نجار در پاسخ به اين سوال كه وضعيت زلزله‌زدگان آذربايجان را چگونه ارزيابي مي‌كند گفت: من از مناطق زلزله‌زده بازديد كردم و پيش بيني مي‌كنم كه بازسازي مناطق مسكوني به زودي آغاز شود تا در فصل سرما مردم دچار مشكل نباشند.

وي در پاسخ به سوال ديگري در مورد ميزان اعتباراتي كه دولت براي بازسازي مناطق زلزله‌زده در نظر گرفته است گفت: دولت اعتبارات خاصي را براي اين مساله در نظر گرفته است.

انتهاي پيام

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha