• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۵۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 91052716950
  • خبرنگار : 71234

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

احمدي‌ مقدم:حاميان قدس توطئه‌هاي دشمنان در سوريه را افشاء كنند

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين‌كه توطئه‌هاي دشمنان در سوريه را نبايد به نام بيداري اسلامي تمام كرد، گفت: در روز قدس مسلمانان حامي آزادي قدس شريف بايد توطئه‌هاي دشمنان در سوريه را افشاء كنند.

فرمانده نيروي انتظامي با بيان اين‌كه توطئه‌هاي دشمنان در سوريه را نبايد به نام بيداري اسلامي تمام كرد، گفت: در روز قدس مسلمانان حامي آزادي قدس شريف بايد توطئه‌هاي دشمنان در سوريه را افشاء كنند.

سردار اسماعيل احمدي مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حاشيه راهپيمايي روز قدس، با بيان اين‌كه دشمنان اسلام با توطئه در سوريه مي‌خواهند چهره واقعي بيداري اسلامي را به گونه‌ي ديگري نشان دهند، افزود: در چنين شرايطي بايد تلاش شود تا توطئه‌هاي انجام شده در سوريه به نام بيداري اسلامي تمام نشود؛ چرا كه در كشور سوريه با پول و سلاح آمريكا و اسراييل و كمك برخي كشورهاي مرتجع حركت‌هاي وحشيانه‌ي تروريستي انجام مي‌شود كه بايد آن را از بيداري اسلامي جدا كرد.

وي با بيان اين‌كه دشمنان به دنبال مصادره حركت بيداري اسلامي هستند، افزود: مطمئنا دشمن در مورد اتفاقات سوريه به نتيجه نخواهد رسيد و انشالله با آگاهي بوجود آمده در دنيا همچون جنگ 33 روزه لبنان و 22 غزه شكست خواهد خورد.

فرمانده نيروي انتظامي با تاكيد بر اين‌كه روز قدس روز وحدت مسلمانان است، اظهار كرد: در چنين روزي مسلمانان و حاميان آزادي روز قدس بايد در صف مقدم مبارزه با صهيونيسيم باشند و بدانند كه در كشور سوريه با عنوان كشوري كه همواره در صف مقدم جبهه مقاومت ايستاده است، نبايد رخنه ايجاد شود.

به گفته‌ي احمدي مقدم، يكي از آثار و بركات روز قدس افشاگري توطئه‌هاي دشمن در سوريه است تا با اين حركات به زودي شاهد پيروزي مردم سوريه در مقابل اين توطئه‌ها باشيم.

وي روز قدس را نمادي از وحدت مسلمانان در مبارزه با استكبار خواند و تاكيد كرد: خوشبختانه آثار عملي روز قدس را مي‌‌توان در بيداري اسلامي حس كرد، اتفاقي كه دشمن با انجام توطئه‌هايي در سوريه تلاشي در جهت مصادره آن انجام مي‌دهد. اما دشمنان بدانند كه با آگاهي تمامي دنيا نسبت به انجام حركات شومشان در اجير كردن گروه‌هاي مزدور و برخي فريب‌خوردگان به زودي شكست خواهند خورد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha