• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716947
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:اسراییل با حمله به ايران سیلی نابودکننده رامي‌خورد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:اسراییل با حمله به ايران سیلی نابودکننده رامي‌خورد

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر اسراییل اين اشتباه را مرتکب شده و به کشورمان حمله کند، سیلی نهایی نابودکننده را از این ملت خواهد خورد.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: اگر اسراییل اين اشتباه را مرتکب شده و به کشورمان حمله کند، سیلی نهایی نابودکننده را از این ملت خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، حجت الاسلام حاجی صادقی در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در کرمانشاه، با بیان این‌که روز قدس روز عظمت اسلام است، گفت: امروز در حالی روز قدس را برگزار می کنیم که رژیم صهیونیستی رو به افول است و تمام موجودیت خود را در خطر می بیند.

وی با اشاره به سابقه 60 ساله تشکیل دولت غیرقانونی اسراییل، این دوران را به دو دوره تقسیم کرد و گفت: از سال 1948 تا 1979 دورانی است که این رژیم به پیشرفت خود ادامه داد، اما پس از این دوران و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ورق عوض شد و با موضع گیری‌های امام(ره) مبنی بر این‌که این رژیم را به رسمیت نمی شناسیم و باید از صفحه روزگار محو شود، دوران جدیدی آغاز شد.

حاجی صادقی افزود: در این دوران خط سازش به بن بست رسید و جای خود را به انتفاضه ها داد و مردم فلسطین به این نتیجه رسیدند که فقط با استقامت و مبارزه می توانند به اهداف خود برسند.

وی ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران هم روحیه جهادی و مقاومت را بین مردم فلسطین و دیگر ملت‌ها بیدار کرد و هم آسیب پذیری رژیم صهیونیستی را به جهانیان نشان داد که نمونه بارز آن در جنگ 33 روزه قابل مشاهده بود.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت های کشورمان در عرصه‌های مختلف طی سال‌های پس از انقلاب، گفت: با وجود همه دشمنی ها و کار شکنی‌های انجام گرفته، باید امروز ببینیم ما کجا هستیم و دشمنان ما کجایند.

حاجی صادقی افزود: دشمنان ما در همه عرصه‌ها از جمله جنگ تحمیلی، ترورها، جنگ نرم و ... شکست خورده اند و مهمترین عاملی که سبب ناکامی دشمنان در دسترسی به اهدافشان شده، مقاومت و استقامت ملت بوده است. استقامتی که مبتنی بر بصیرت و بر محور ولایت بوده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: امروز اردوگاه استکبار با محوریت صهیونیزم به این نتیجه رسیده‌اند، یگانه راه ضربه زدن به انقلاب ما شکستن مقاومت مردم است، لذا این تحریم های بی سابقه را به راه انداخته اند، اما مطمئن باشند مردم ما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب همه سختی ها را تحمل می کنند، زیرا سرانجام این سختی ها سربلندی است.

وی با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی، گفت: انتظار مردم از مسئولین این است که در جهت تحقق مواضع رهبری بیش از پیش تلاش کنند. وقتی معظم له می گوید راه مقابله با تحریم ها اقتصاد مقاومتی است باید در این راه گام برداریم.

حاجی صادقی در تشریح اقتصاد مقاومتی نیز گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد جهادی و غیر متکی به دشمنان. یعنی ترجیح دادن کالای ایرانی بر غیر ایرانی. یعنی پای برهنه رفتن، اما کفش انگلیسی نپوشیدن.

وی همچنین با بیان این که باید خدا را شاکر باشم که توفیق درک رمضانی دیگر و حضور در راهپیمایی روز قدس را به ما داد، گفت: مسئولین نیز باید شکرگذار این ملت همیشه در صحنه باشند و با تمام توان به آنها خدمت كنند.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha