• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۶:۰۸
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052716990
  • منبع : نمایندگی لرستان

/بيداري اسلامي، نويدبخش آزادي قدس/

آل هاشم:روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

آل هاشم:روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز قدس را بیانگر فریاد حق طلبانه ملت های مسلمان و آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز قدس را بیانگر فریاد حق طلبانه ملت های مسلمان و آزاده جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ایسنا) منطقه لرستان،حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد، افزود: روز قدس روز مقابله مستضعفان با زورگویان و حركتی برای محكوم كردن اقدامات وحشیانه صهیونیست ها در فلسطین اشغالی و كشتار مردم بي گناه است.

وی ادامه داد: امام راحل با نامگذاری روز قدس، زمینه برای تقویت توان و حضور و مشاركت بیشتر مسلمانان در مبارزه با استكبار جهانی و رژیم غاصب اسرائیل را فراهم كرد.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران بيان كرد:روز قدس، روز اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی اسرائیل و استكبار جهاني است.

وي تصريح كرد: یكی از علل اصلی خیزش اسلامی در كشورهای مسلمان، روز قدس است.

آل هاشم در ادامه گفت: سرنگونی حكام وابسته به استكبار و صهیونیست ها حاصل بیداری اسلامی و حماسه مردم مظلوم فلسطین است.

وي با بيان اين‌كه رژیم اشغالگر در وضعیت بحرانی بسر می برد و علاوه بر انزوای منطقه ای، در صحنه داخلی نیز با وضعیت شكننده ای روبرو شده است، عنوان كرد: مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از ملت مظلوم فلسطین از راهبردهای نظام جمهوري اسلامی ایران است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حضرت امام خمینی ( ره ) با نامگذاری جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ‌اهمیت بیت المقدس را در جهان به خوبی بیان كردند.

وی با بيان اين‌كه فلسطین خاكریز مبارزه با دشمن و مهمترین عامل وحدت مسلمانان جهان است، گفت:حضور پر رنگ و با شكوه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس یكبار دیگر استكبار جهانی را مایوس كرد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha