• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052717024
  • منبع : نمایندگی فارس

نماينده ولی فقیه در سپاه :خاورمیانه اسلامی متولد شده است

نماينده ولی فقیه در سپاه :خاورمیانه اسلامی متولد شده است

نماينده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن رژیمی که قرار بود نگهبان نفت و حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه باشد، امروز دور خودش دیوار کشیده و از درون در حال فروپاشی است.

نماينده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آن رژیمی که قرار بود نگهبان نفت و حافظ منافع آمریکا در خاورمیانه باشد، امروز دور خودش دیوار کشیده و از درون در حال فروپاشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت الاسلام علی سعیدی در پایان راهپیمایی روز قدس در شیراز افزود: دولت جعلی اسرائیل را امروز از جنوب مصر و از شمال حماس و مجاهدان اسلامی تهدید می کنند و از هراس دیواری دور تا دور خودش کشیده است.

وی با بیان این‌که مردم در اسرائیل از هراس موشک‌های ایران، شب‌ها خواب راحت ندارند، تصریح کرد: طی دوماه گذشته یازده نفر از یهودیان اسرائيل خودکشی و خودسوزی کرده‌اند و علت این عمل فشارهای روانی ناشی از فقدان احساس امنیت در آن نقطه است.

سعیدی با اشاره به شکل گیری، تقویت و توسعه موج اسلام خواهی در سطح کشورهای آسیایی و آفریقایی و تقویت احتمال وقوع این پدیده در کشورهای اروپایی و آمریکایی، گفت: امروز مردم در کشورهای اروپایی و آمریکایی می دانند چه چیزی را نمی خواهند اما نمی دانند چه چیزی را می خواهند، آنان نیازمند رهبری هستند تا مسیر را پیدا کند.

وی با بیان این‌که سقوط شوروی استکبار جهانی را خشنود کرده بود که می تواند امیدوار باشد که به اهدافش در خاورمیانه دست پیدا کند، افزود: وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، موجب نگرانی و ترس استکبار جهانی شد.

وي سقوط و فروپاشی دولت جعلی اسرائیل را نقطه پایانی بر حضور و سلطه آمریکا بر خاورمیانه دانست و گفت: وضعیت موجود قدرت مانور ایران را افزایش داده به گونه ای که سفیر روسیه در سازمان ملل می گوید مسئله سوریه، مسئله ایران است.

وی ایجاد دولت اسلام خواه در افغانستان، پیروزی های مکرر جریان مقاومت اسلامی و حزب الله در لبنان و فلسطین، ایجاد و توسعه موج اسلام خواهی در جهان و تغییر حکومت های دست نشانده آمریکا و خروج حاکمان آمریکایی از تونس، مصر و بحرین و دیگر کشورها و تسری این موج به سایر قاره های جهان را زمینه ساز کاهش نفوذ آمریکا در منطقه خاورمیانه و جهان دانست.

سعیدی گفت: آمریکا شیر پیری است که هر از گاهی سرو صدایی می دهد، اما تحرکی ندارد، 18 ماه است که عربستان و قطر و کویت ، ترکیه ، اروپا و آمریکا دست به دست هم داده اند که حکومت قانونی سوریه را ساقط کنند، اما هرچه تلاش می کنند کاری از پیش نمی برند، این آثار توان ایران است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که امروز شاهد تولد خاورمیانه اسلامی هستیم، اروپا را ورشکسته ای اقتصادی خواند و تصریح کرد: درایت و هدایت مقام معظم رهبری و ایستادگی مردم بزرگ ایران پشت سر رهبری، زمینه ساز تمام تحولات است و همین ما را تاقله پیش خواهد برد.

سعیدی همچنین با اشاره به تحولات داخلی که به تدریج از سال 85 در ایران حادث شده و ملت امور را به دست اصولگرایان سپردند، مجموع رویدادهای داخلی و خارجی را در مسیر توانمندتر کردن جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل ارزیابی کرد.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha