• جمعه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۷:۲۹
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 91052717027
  • منبع : نمایندگی مازندران

متکی : آزادی قدس جز با مقاومت محقق نمی شود

متکی : آزادی قدس جز با مقاومت محقق نمی شود

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،روز قدس را تمرکز همه ظرفیت های جهان اسلام برای آزادی فلسطین عنوان کرد و گفت: امروز منطق امام راحل(ره) در جهان در حال فراگیرشدن است.

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران،روز قدس را تمرکز همه ظرفیت های جهان اسلام برای آزادی فلسطین عنوان کرد و گفت: امروز منطق امام راحل(ره) در جهان در حال فراگیرشدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه مازندران،منوچهر متکی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه ساری، با ابراز همدردی با مردم آذربایجان شرقی افزود: روز قدس بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان نخستین حرکت جدی و استراتژیک امام راحل(ره) در سیاست بین المللی اسلامی تعریف شده است.

وی ادامه داد: روز قدس یعنی تمرکز همه ظرفیت های جهان اسلام برای تحقق هدفی واحد و آن آزادی قدس و سرزمین های اسلامی فلسطین است.

متکی افزود: منطق انقلاب اسلامی درتمامی عرصه ها به دلیل حق خواهی در مقابل زیاده طلبان و زورگویان جهان قرار می گیرد.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با هوشمندی و به درستی روز قدس امسال را « بیداری اسلامی نوید بخش آزادی فلسطین » نامگذاری کرده‌اند.

متکی اظهارداشت: امروز بسیاری از کشورها در منطقه علیه حکام جور به پا خواسته و عدالت و آزادی را فریاد می زنند و برخی نیز در یک سال گذشته موفق شدند، طاغوت های کشورشان را از بین ببرند و نظام جدید را پایه گذاری کنند.

متکی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی نخستین رژیمی است که بیشترین لطمات را از بیداری اسلامی دیده است.

وی تاکید کرد: امروز منطق امام راحل(ره) در جهان در حال فراگیرشدن است.

متکی با اشاره به این‌که غرب در اداره جهان دچار مشکل و در درون خود دچاربحران شده است، گفت: بحران امروز غرب، متفاوت از بحران های معمول اقتصادی است که هر 25 سال یک بار غرب با آن مواجه بوده است و تفاوت این بار، طوفان های سهمگین اجتماعات و اعتراضات مردمی است که با آن مواجه هستند.

وزیر سابق امور خارجه جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی جهان اسلام را با خون و مقاومتشان زنده کرده و نشان دادند آزادی قدس جز با مقاومت محقق نمی شود.

انتهاي پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha