• دوشنبه / ۲ آبان ۱۳۹۰ / ۱۲:۱۵
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 9008-01039
  • منبع : خبرگزاری دانشجویان ایران

براي نخستين بار در نمايشگاه مطبوعات، بخش ويژه‌ي نشريات حرفه‌يي دانشجويي برپا مي‌شود

مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت ارشاد گفت: طبق توافق صورت گرفته با معاونت فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، امسال براي نخستين بار سردبيران و اعضاي هيات تحريريه نشريات دانشجويي با حضور در نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات به سوالات مردم و بازديد کنندگان پاسخ مي‌دهند.

به گزارش سرويس رسانه ايسنا، پدرام پاک‌آيين با بيان اينکه غرفه‌بندي نشريات تخصصي با نشريات دانشجويي در نماشگاه امسال متفاوت است اظهار كرد: در نمايشگاه هجدهم نشريات دانشگاهي در بخش مجزا و نشريات دانشجويي که توسط دانشجويان منتشر مي‌شوند در بخش ويژه نشريات دانشجويي در طبقه دوم شبستان جانمايي شده‌اند.

مديرکل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ادامه داد: هم‌چنين امسال با ايجاد توافقات لازم ميان وزارت علوم، تحقيقات و فناوري سعي شده تا نشريات دانشجويي برتر که حايز رتبه و امتياز در ارتقاي نشريات دانشجويي هستند و از لحاظ کيفي به مطبوعات حرفه‌يي نزديک‌ترند در نمايشگاه مطبوعات حضور يابند.

پاک‌آيين به حضور نشريات تخصصي در نمايشگاه مطبوعات اشاره کرد و گفت: نشريات تخصصي نشرياتي است که به توليد علم مبادرت مي کنند و بخش عمده‌اي از اين نشريات همان نشريات دانشگاهي بوده که در غرفه نشريات دانشگاهي حضور خواهند داشت.

به گفته مدير کل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي برخي نشريات نيز با موضوعات خاص براي عموم منتشر مي‌شوند که اين دسته از نشريات مانند نشريات سينمايي، نشريات معماري و دکوراسيون، نشريات ادبيات و علوم انساني و نشريات علوم تربيتي و مهارت‌هاي زندگي طبق سطح بندي‌هاي نمايشگاه جانمايي شده‌اند.

پاک‌آيين افزود: نمايشگاه مطبوعات به‌گونه‌اي طراحي شده که بازديدکنندگان با عبور از راهروي اصلي با عناوين آشنا، خاطره‌انگيز و نشريات پرشمار روبه‌رو مي‌شوند.

مدير کل مطبوعات و خبرگزاري‌هاي داخلي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم‌چنين گفت: در جانمايي غرفه‌هاي نمايشگاه مطبوعات امسال ذائقه و نياز مخاطب و سليقه رسانه‌ها در نظر گرفته شده است.

هجدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و خبرگزاري‌ها، سوم تا دهم آبان‌ماه در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha