• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 1403072317706
  • منبع : روابط عمومی معاونت سیما

۲ کارتون ایرانی روی آنتن شبکه امید

۲ کارتون ایرانی روی آنتن شبکه امید

«قهرمانان مدرسه» و «همسنگران» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هستند که این روزها شبکه‌ امید در حال پخش هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «قهرمانان مدرسه» به تهیه‌کنندگی رضا تقدسی و کارگردانی مهدی کیانی انبوهی در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای با تکنیک سه بعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید شده است.  
داستان این مجموعه که به سرپرستی فرخ یکدانه نوشته شده به داستان‌هایی که در شهری زیبا و آرام و منظم اتاق می‌افتد، می‌پردازد. در این شهر همه امور با همکاری و نظم صورت پذیرفته و مردم آن هر کدام به حرفه‌ای مشغولند، اما عده‌ای سودجو برای مردم و تولیدات و شغل های آنها مشکلاتی ایجاد می‌کنند تا بتوانند محصولات و مشاغل خود را جایگزین کنند. در این بین معلمی دانشمند و باتجربه با آگاهی دادن به دانش آموزان و هدایت آنها راه‌های نفوذ را محدود کرده و با دادن مدال دانش و تجربه به آنها، ایمان، علم و توانمندی را در آنها به وجود آورده و ما در طول مجموعه شاهد آن هستیم مشکلات به وجود آمده برای مردم  شهر رفع شده و همواره از آن مراقبت می‌شود.

«همسنگران» عنوان انیمیشنی با موضوع دفاع‌مقدس است که سری اول آن ۱۳ قسمت ۱۵ دقیقه ای و سری دوم آن در ۲۶ قسمت ۱۵ دقیقه ای به کارگردانی صمد غلام‌زاده با تکنیک دوبعدی برای گروه سنی کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.
«همسنگران»، درباره زندگی چند رزمنده است که همراه با فرمانده خود در عملیات نظامی شرکت کرده‌اند. علی، رضا، قاسم، مجتبی و چندین رزمنده دیگر از شخصیت‌های این انیمیشن هستند که در قسمت‌های مختلف با داستان همراه می‌شوند. تماشای این داستان و اتفاقاتی که در جبهه می‌افتد با جذابیت‌هایی برای کودکان همراه است. هدف از ساخت این انیمیشن نمایش رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع‌مقدس برای گروه کودک و نوجوان است.

گفتنی است مجموعه‌های «قهرمانان مدرسه» هر روزساعت ۷:۳۰ و «همسنگران» هر روز ساعت ۱۱:۳۰ به روی آنتن شبکه امید می روند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha