• دوشنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۵
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403072317966
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز

لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر تسلط و اشراف اطلاعاتی و لزوم مقابله با سلاح و مهمات غیرمجاز اظهار کرد: کنترل اراذل و اوباش و مقابله با گردن کشی این افراد از جمله مسائلی است که حتما باید در دستور کار فرماندهان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، کمیسیون های امنیت منطقه ای غرب کشور به ریاست سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با حضور فرماندهان مرزبانی و یگان ویژه، جانشین معاونت عملیات فراجا و فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان های کردستان، آذربایجان غربی و کرمانشاه در شهر سنندج برگزار شد.

سردار رضایی در این جلسه با تاکید بر شناسایی و طرد اتباع غیر مجاز ادامه داد: نظارت و اجرای انضباط عملیاتی و کنترل اقشار آسیب زا از دیگر مسائل مهمی است که باید مد نظر قرار داشته باشد.

در ادامه سفر جانشین فرمانده کل انتظامی به کردستان به منظور بررسی و ساماندهی مسائل مرتبط با مرزها و امنیت مناطق مرزی کمیسیون عملیات مرزبانی در شهرستان بانه به ریاست وی برگزار شد.

سردار قاسم رضایی در این کمیسیون که با حضور فرماندهان مرزبانی، انتظامی و یگان ویژه برگزار و  هدف این کمیسیون را تقویت امنیت مرزها، پیشگیری از قاچاق کالا و انسان و همچنین ایجاد امنیت پایدار در مناطق مرزی عنوان کرد.

وی در کمیسیون عملیات در مرز بانه به مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و وظایف مرتبط با مدیریت و نظارت بر عملیات تجاری، قاچاق، و تردد مرزی اشاره داشت و گفت: این کمیسیون معمولاً به منظور نظارت بر امنیت مرزها، تسهیل تجارت قانونی و پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی تشکیل می‌شود.

سردار رضایی بیان داشت: بانه یکی از شهرهای مرزی در ایران است که دارای بازارچه‌های مرزی فعال و ارتباطات تجاری با کشورهای همسایه است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: عملیات در این مرز می‌تواند شامل هماهنگی با نهادهای مختلف دولتی و امنیتی، مدیریت جریان کالا و افراد و اتخاذ تدابیر لازم برای مقابله با قاچاق کالا باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha