• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403052114323
  • خبرنگار : 71518

سرپرست نساجی: تا الان وطنی آماده میزبانی در لیگ برتر است/ تنها تیم خصوصی واقعی هستیم

سرپرست نساجی: تا الان وطنی آماده میزبانی در لیگ برتر است/ تنها تیم خصوصی واقعی هستیم

فرهاد کوچک‌زاده درباره روند آماده‌سازی نساجی توضیح داد.

به گزارش ایسنا، فرهاد کوچک زاده، سرپرست تیم نساجی مازندران، در حاشیه مراسم بهترین‌های لیگ بیست و سوم اظهار کرد: به نمایندگی از باشگاه نساجی مازندران اینجا هستیم. تیم ما همراه ساکت الهامی و همکارانش تمرینات را شروع کرده و یک اردوی ۱۴ روزه در ترکیه داشتیم که دو بازی دوستانه آنجا انجام دادیم. بازیکنان یک روند آمادگی خیلی خوبی را طی کردند و باشگاه از آقای حدادیان گرفته تا سایر اعضای آن امکاناتی که می‌خواستیم را در اختیار ما قرار دادند. الان هم برای بازی مقابل فولاد آماده هستیم.

کوچک زاده درباره حمایت‌ها از باشگاه نساجی عنوان کرد: تنها تیم خصوصی واقعی لیگ برتر نساجی مازندران است. ما باشگاه خصوصی در ایران داریم اما حمایت‌هایی از سوی دولت دارند. نساجی با حضور آقای حدادیان این بار سنگین را به دوش می‌کشد و ما واقعا چیزی کم نداشتیم. تمام امکانات در اختیار ما هست. درباره فروش سهام باشگاه همه ما و هواداران‌مان دوست داریم که مهندس حدادیان و همراهان ایشان بمانند اما هزینه‌ای که این ورزش دارد از عهده کسی بر نمی‌آید. مسئولان ما کمک کردند و یک امکانات پایینی را در اختیار ما قرار دارند ولی امیدوارم در حدی که بشود یک تیم حرفه‌ای را به آن صورت که باید حرکت جدی انجام دهند.

سرپرست نساجی درباره احتمال جذب بازیکن خارجی در نقل و انتقالات عنوان کرد: چند بازیکن مدنظر ما هست، درباره بازیکن خارجی اجازه بدهید وقتی مشخص شد باشگاه خودش اعلام کند. لیست ما در دو، سه روز آینده کامل می‌شود ولی ۹۰ درصد از بازیکنان فصل قبل را حفظ کرد.

او درباره استانداردسازی ورزشگاه وطنی قائمشهر گفت: تا به اینجا که مسئولان همکاری کرده‌اند و برای برگزاری مسابقات آماده است ولی به نظرم باز هم باید یکسری تدابیر دیگر اندیشیده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha