• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062012466
  • خبرنگار : 50228

توافق پشت توافق؛ ‌خطری‌ که از بیخ گوش فولادی‌ها گذشت

توافق پشت توافق؛ ‌خطری‌ که از بیخ گوش فولادی‌ها گذشت

ایسنا/خوزستان باشگاه فولاد خوزستان امروز خبر جدایی کریستوفر کنت را رسانه‌ای کرد؛ جدایی بازیکنی که توافق با او انرژی زیادی از فولادی‌ها گرفت.

یکی از خواسته های کادر فنی جدید فولاد از زمان حضورشان در اهواز تعیین تکلیف وضعیت خارجی های این تیم بود؛ فولاد فصل گذشته ۶ خارجی در تیمش داشت و حتی برای ثبت قرارداد ابراهیم حصار مجبور شده بود که گادوین منشا را موقتا از لیست خارج کند.

به گزارش ایسنا، با شروع بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ اما این لیست ۷ نفره با تصمیم یحیی به ۲ نفر کاهش یافت و به همین خاطر باشگاه فولاد را وارد روند فسخ و جدایی با ۵ بازیکن خارجی که یکی از رکوردهای های عجیب لیگ است، کرد. 

فولاد که در فصل‌های گذشته با محرومیت‌هایی در پنجره نقل و انتقالاتی مواجه شده بود، در این فصل با آمدن هوشنگ نصیرزاده توانست قرارداد حصار، کاندیدو و باهیا را به صورت توافقی فسخ کند. او که از قضا از افراد قانون دان فوتبال ایران است اما برای جدایی کنت که توسط وکیل سوئیسی اش موفق به ارسال چندین اخطاریه قانونی شده بود، با شرایطی سخت‌تر مواجه شد.

فولادی‌ها با توجه به این‌که کنت از حضور در تمرینات منع شده بودند، مانع از فسخ یک‌طرفه شدند تا باشگاه‌شان از هرگونه جریمه و مشکلات احتمالی در امان بماند. نصیرزاده با پایان مذاکرات با کنت و توافق با دکتر پیتر لوکاست وکیل سوئیسی این بازیکن، اینک برای پاک کردن نام گادوین منشا آماده می‌شود.

مذاکرات نصیرزاده با این بازیکن با توجه به اینکه در لیست فولاد ثبت نشده است، احتمالا طی یکی دو روز آینده به سرانجام برسد تا یکی از عجیب‌ترین فصل‌های باشگاه فولاد و فوتبال ایران در فسخ با بازیکنان خارجی با سرانجامی خوش به پایان برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۶-۲۱ ۱۵:۵۴

فولاد هر چی میکشه از بختیاریای مهاجر میکشه کل خوزسانو باند بازی کردن و گند زدن به همه چی