• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403062012465
  • خبرنگار : 50228

ورزشگاه غدیر به بازی خانگی استقلال خوزستان در هفته پنجم می‌رسد؟

ورزشگاه غدیر به بازی خانگی استقلال خوزستان در هفته پنجم می‌رسد؟

ایسنا/خوزستان معاون عمرانی و امور زیربنایی باشگاه استقلال خوزستان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز ارائه داد.

سعید رکابی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه خانگی استقلال خوزستان، اظهارکرد: تمام تلاش اداره کل ورزش خوزستان و باشگاه استقلال این است که ورزشگاه به بازی خانگی‌مان در هفته پنجم مقابل چادرملو برسد و به احتمال بیش از ۹۰ درصد نیز آماده خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه چمن ورزشگاه در شرایط خوبی است و مشکل نور ورزشگاه نیز حل شده است؛ مشکل نور محوطه و پارکینگ ها برطرف شده و سه برج نوری چمن نیز احیا شده است و فکر می کنم طی چهار تا پنج روز آینده هم برج نوری چهارم وارد مدار شود.

معاون عمرانی و امور زیربنایی باشگاه استقلال خوزستان گفت: صندلی‌های ورزشگاه نیز وضعیت خوبی دارند و به وضعیت سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه هم رسیدگی شده است.

او عنوان کرد: برای مهیا کردن حضور بانوان نیز فقط بحث نصب نرده‌های جداکننده باقی مانده که اداره کل ورزش خوزستان قرار است این کار را انجام دهد. در هر صورت در حال مهیای شرایط حضور بانوان در ورزشگاه هستیم و در ادامه بستگی به نظر شورای تامین دارد.

رکابی خاطرنشان کرد: برای نصب گیت‌های ورودی نیز اداره کل ورزش خوزستان اعلام کرده که در تلاش است حداقل چهار گیت خریداری و نصب کند. البته اگر گیت‌ها به بازی با چادرملو هم نرسند، دلیلی نیست که نتوانیم بازی را در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار کنیم چون سال گذشته نیز با چنین شرایط میزبانی حریفان‌مان در غدیر بوده‌ایم.

به گزارش ایسنا، استقلال خوزستان در دو بازی خانگی اخیر خود در لیگ برتر به دلیل آماده نبودن ورزشگاه غدیر اهواز در ورزشگاه شهدای فولاد از حریفان خود میزبانی کرده است. میزبانی‌هایی که با حواشی فراوان به دلیل مخالفت باشگاه فولاد همراه بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha