• سه‌شنبه / ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۳
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1403062012627
  • خبرنگار : 71573

اعلام جزئیات جشنواره کتابخوانی رضوی

اعلام جزئیات جشنواره کتابخوانی رضوی

با رونمایی از سامانه جدید مسابقات کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با عنوان «کتابخون»، سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این بستر برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که از سری برنامه‌های بیست‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) در حال برگزاری است، با رونمایی از سامانه «کتابخون» در این بستر برگزار می‌شود.

سیزدهیمن جشنواره کتابخوانی رضوی در بخش‌های فردی، گروهی و خانوادگی، با تمرکز بر منابع مرتبط با سیره امام رضا (ع) دارای بخشی ویژه با محوریت پیامبر (ص) به شیوه الکترونیک برگزار خواهد شد.

منابع سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به چهار گروه سنی خردسال، کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال تفکیک شده است. کتاب‌های «لالا لالا کبوتر بال داره» اثر علی محمد مؤدب از انتشارات به‌نشر و «بچه‌ها سلام» اثر سید محمد مهاجرانی از انتشارات مدرسه، منابع خردسال (زیر ۷ سال)؛ کتاب‌های «لشکر کلمات» اثر مریم کوچکی از انتشارات به‌نشر و «۱۰ قصه از حضرت محمد (ص)» اثر محمدرضا سرشار از انتشارات قدیانی، منابع بخش کودک (۸ تا ۱۲ سال)؛ کتاب‌های «به شرط آفتاب» اثر لیلا شمس از انتشارات شهید کاظمی، «سفر به قلعه خورشید» اثر رقیه بابایی از انتشارات جمکران و «چهره تو قبله هر شاعر است» اثر کمال السید از انتشارات شهید کاظمی، منابع بخش نوجوان (۱۳ تا ۱۷ سال) و کتاب‌های «پاسخ‌های امام رضا (ع) به چهل پرسش قرآنی» از انتشارات به‌نشر و «به امین بگو دوستش دارم» اثر مریم راهی از انتشارات نیستان منابع ویژه بخش جوان و بزرگسال (۱۸ سال به بالا) است.

علاقه‌مندان برای شرکت در سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و ارسال آثار می‌توانند تا ۳۰ آذر ۱۴۰۳ به نشانی www.ketabkhooon.ir مراجعه کنند.

جزئیات بیشتر این جشنواره را در این پیوند بخوانید.

 انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha