• یکشنبه / ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403051409449
  • منبع : نمایندگی آذربایجان شرقی

بررسی راه‌های گسترش روابط بنیاد شهید و بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی برای حمایت بیشتر از نخبگان ایثارگر

بررسی راه‌های گسترش روابط بنیاد شهید و بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی برای حمایت بیشتر از نخبگان ایثارگر

ایسنا/آذربایجان شرقی در نشستی با حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی و رئیس بنیاد نخبگان استان، راه‌های گسترش روابط دو جانبه بررسی و در خصوص تنظیم تفاهم‌نامۀ همکاری مشترک به منظور حمایت بیشتر از نخبگان علمیِ شاهد و ایثارگر بحث و تبادل نظر شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این نشست که در محل بنیاد نخبگان استان به انجام رسید، اظهار کرد: با توجه به روند رو به رشد جامعۀ‌آماری دانش پژوهان شاهد و ایثارگر آذربایجان شرقی و همچنین تغییر دستورالعمل‌های شناسایی، جذب و حمایت از این عزیزان، لزوم تقویت همکاری‌های طرفین مورد تاکید است.

علی اکبر سلمانی با قدردانی از اهتمام بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی در پیگیری تشکیل این نشست که در راستای تفاهم دفتر نخبگان و دانش‌پژوهان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید مرکز با بنیاد ملی نخبگان کشور صورت گرفت، تاکید کرد: از آنجا که در سال‌جاری، ارتقای سطح بخشی از دانش پژوهان شاهد و ایثارگر به سطح استعدادهای برتر و هدایت ایشان به مسیر نخبگی هدفگذاری شده است، برگزاری این نشست و تعمیق همکاری‌ها دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند.

وی با بیان اینکه بنیاد شهید حمایت‌های مختلفی را از زیست‌بوم نخبگانی در دستور کار دارد، مطرح کرد: بنیاد شهید آماده گسترش همکاری‌های مشترک با بنیاد نخبگان استان‌ است.

وی ادامه داد: نخبگان شاهد و ایثارگر همراهان و راهنماهای خوب بنیاد شهید در برنامه‌ریزی و حل مشکلات ایثارگران هستند.

رئیس بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی نیز در این نشست با استقبال از تقویت همکاری‌ها با بنیاد شهید استان، گزارشی از اقدامات انجام گرفته در بنیاد نخبگان استان طی حدود یک سال گذشته گفت: بنیاد نخبگان آذربایجان شرقی با ایجاد ۳۱ کارگروه تخصصی در تلاش است از همه ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های مختلف استفاده کند. 

یوسف زندی دیدار با سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی را فرصتی مغتنم برای افزایش تعاملات و هم‌افزایی جهت حمایت بیشتر از نخبگان شاهد و ایثارگر استان دانست و تاکید کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان شاهد و ایثارگر می‌تواند در برون رفت از معضلات جامعه اثر بخش باشد و ما تحقق این مهم را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

 به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، در این جلسه مشاور و سرپرست اداره آموزش و مسئول امور دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید آذربایجان شرقی به اتفاق معاونین رئیس بنیاد ملی نخبگان استان هر کدام در سخنان جداگانه‌ای به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha