• شنبه / ۲۳ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403042315950
  • خبرنگار : 50348

استاندار اصفهان:

مسیر خدمت‌رسانی نباید دچار خدشه شود

مسیر خدمت‌رسانی نباید دچار خدشه شود

ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: تا زمانی که سر کار هستیم، نباید مسیر خدمت‌رسانی دچار خدشه شود. تا لحظه آخر باید مسیر را ادامه داده و در راه خدمت‌رسانی حریصانه عمل کنیم. هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست. همچنین باید مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز با قدرت ادامه داده شود.

رضا مرتضوی در نشست شورای اداری استان اصفهان که عصر امروز شنبه، ۲۳ تیر برگزار شد، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان اصفهان در انتخابات اخیر، حدود ۴۹ بود. خدا را شکر که مردم به این امر مهم توجه ویژه‌ای داشتند.

وی ادامه داد: دو شخصیت به کرات در سخنان رهبری یاد شدند،؛ یکی شهید آیت‌الله رئیسی و یکی شهید حاج قاسم سلیمانی که هر دو به‌عنوان الگو یاد می‌شوند. باعث افتخار است که رهبر معظم انقلاب این دولت را دولت الگو، کار، امید و حرکت معرفی کرده و خوشحال هستیم که در این دولت توفیق خدمت داشتیم. تمام توفیقات این دولت به سبب نگاه مومنانه و آسمانی آیت‌الله رئیسی است.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: تا زمانی که سر کار هستیم، نباید مسیر خدمت‌رسانی دچار خدشه شود. تا لحظه آخر باید مسیر را ادامه داده و در راه خدمت‌رسانی حریصانه عمل کنیم. هیچ کوتاهی پذیرفتنی نیست. همچنین باید مصوبات سفر ریاست جمهوری نیز با قدرت ادامه داده شود.

مرتضوی اضافه کرد: پروژه‌های این دولت هیچ‌کدام توسط ریاست جمهوری کلنگ‌زنی نشده بود و باقی‌مانده دولت‌های قبل بود. لذا دولت‌های بعد نیز باید تلاش‌شان در اتمام پروژه‌ها باشد.

او همچنین با اشاره به حرکت بزرگ اربعین گفت: کنگره بزرگ اربعین در حال پایه‌گذاری است. برنامه‌ریزی‌های لازم باید انجام شود.

استاندار اصفهان به مسئله مصرف انرژی اشاره کرد و گفت: اکیپ‌هایی باید راه‌اندازی شود تا میزان مصرف برق در اصناف را رصد کرده و تذکرات در شرکت برق نیز ثبت شود. نزدیک به ۲۵ درصد مصرف برق استان اصفهان خانگی است، با ۱۰ درصد صرفه‌جویی، ۱۵ هزار مگاوات می‌توان به ظرفیت کشور اضافه کنیم. برای اثرگذاری باید از خودمان شروع کنیم و مدیران استان باید الگو باشند. ۴۵۰۰ مگاوات تولید و ۶۰۰۰ وات مصرف داریم، با سرمایه‌گذاری‌هایی که در این دولت انجام شد، کمبودها جبران شده است.

مرتضوی بیان کرد: بارها خواستیم که سبد انرژی استان در اختیار خود استان باشد تا رقابت خوبی صورت گیرد، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. ما در سال‌های گذشته محاسبه کردیم که صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در حوزه مصرف گاز، حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع جدید برای استان تعریف کرده و از دولت خواستیم که اجازه دهند منابع ایجاد شده از طریق صرفه‌جویی برای خود استان هزینه شود. اگر در حوزه برق و گاز این اتفاق رخ دهد، رقابت خوبی هم بین استان‌ها شکل خواهد گرفت.او تاکید کرد: شرکت‌های برق و آب باید درایت لازم را داشته باشند و به هیچ عنوان قطعی بدون هماهنگی در هیچ حوزه اقتصادی نداشته باشیم تا خسارتی نیز وارد نشود.

مرتضوی ادامه داد: آن چیزی که در استان تحویل گرفتیم و آنچه به ثمر رسیده باید ثبت شود. آنچه در حال انجام یا برنامه اولویت‌دار است نیز باید ثبت شود. دولت بعد باید روی ریل مطمئن سوار شود تا مدیر آینده مسیری روشن داشته باشد.استاندار اصفهان با تذکر در خصوص انتصابات بدون هماهنگی، گفت: این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۴-۲۳ ۲۳:۵۳

از استان دار محترم عاجزانه خواهشمند م برای حل مشکل آب زاینده رود چاره ای کند