• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403052013099
  • خبرنگار : 50117

یک عضو جامعه روحانیت مبارز:

بقای نتانیاهو و صهیونیست به کشتار وابسته است

بقای نتانیاهو و صهیونیست به کشتار وابسته است

ایسنا/اصفهان یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز نتانیاهو احساس نابودی کرده است و برای اینکه ابراز قدرت کند دست به چنین جنایاتی می‌زند و حفظ نتانیاهو و صهیونیست در واقع به کشتار وابسته است.

حجت‌الاسلام احمد سالک در گفت‌وگو با ایسنا درباره جنایت صبح امروز رژیم صهیونیستی که بیش از ۱۰۰ فلسطینی در اثر بمباران مدرسه‌ای در غزه به شهادت رسیدند، اظهار کرد: از یک حیوان درنده مانند شیر و یا گرگ توقعی جز دریدن و پاره کردن نمی‌توان داشت. روحیه صهیونیست‌ها در ۷۵ سال گذشته چیزی جز درنده‌خویی و کشتار و کودک‌کشی نبوده و این حرکتی است که صهیونیست‌ها با حمایت استکبار جهانی بیش از هفت دهه است در خاورمیانه انجام می‌دهند.

وی افزود: اکنون نیز شرایط بدتر شده، به این معنا که نتانیاهو احساس نابودی کرده است و برای اینکه ابراز قدرت کند دست به چنین جنایاتی می‌زند و حفظ نتانیاهو به کشتار وابسته است که آمریکا و انگلیس به خوبی این را می‌دانند، اما این را نمی‌دانند که انتقام مظلوم از ظالم بسیار سخت‌تر است و این یک اصل کلی در این جهت است. شک نکنید که طوفان الاقصی سرانجام پیروز و اسرائیل محو خواهد شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه خبر محو اسرائیل را نتانیاهو در کنگره آمریکا اعلام کرد، گفت: بنیامین نتانیاهو در سخنرانی خود اعلام کرد «امام خمینی بحث صدور انقلاب را مطرح کرد و این اتفاق افتاد و با اشاره به قدرت ایران اسلامی تأکید کرد که باید یک اتحادی در خاورمیانه بر علیه جمهوری اسلامی ایران به وجود بیاید». در واقع از زبان دشمنان ایران، اقتدار جمهوری اسلامی آن هم در کنگره آمریکا به نمایش گذاشته شد.

سالک تصریح کرد: نکته دومی که در سخنرانی نتانیاهو مشهود بود این که به آمریکایی‌ها اعلام کرد «اگر من را حفظ نکنید فردا جمهوری اسلامی به سراغ شما می‌آید». یعنی دیگر آمریکایی نخواهد بود و نتانیاهو در واقع اعلام ورشکستگی و مرگ خود را در کنگره آمریکا اعلام کرد. برای چنین شخصی مهم نیست که در هنگام نماز صبح بمب‌های عظیم را بر سر ۴۰۰۰ آواره فلسطینی بریزد.

وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی برخی از سران کشورهای عربی خود را به خواب زده‌اند و سران اروپا هم توجهی به این جنایات ندارند و از عنصر نامشروعی که پرورش داده‌اند حمایت می‌کنند. امروز درگیری و اختلافات در آمریکا زیاد است و در هر صورت امروز اسلام پیروز و اسرائیل به زودی محو می‌شود. این کشتارها دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و هر مسلمانی سکوت کند مسلمان نیست و باید در قبال این جنایات فریاد زد. پاسخ به شهادت اسماعیل هنیه در تهران بازدارنده خواهد بود و ایران پاسخ مناسب خواهد داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha