• سه‌شنبه / ۱۹ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403041913250
  • خبرنگار : 90047

ثبت نام مجدد از کاندیداهای بولینگ و بیلیارد بعد از ۲ سال/ اسکندری باز هم ثبت نام کرد

ثبت نام مجدد از کاندیداهای بولینگ و بیلیارد بعد از ۲ سال/ اسکندری باز هم ثبت نام کرد

ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد از ۱۶ تیر آغاز شده و به مدت ۱۰ روز کاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، ثبت نام مجدد از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای احراز پست ریاست فدراسیون از ۱۶ تیر آغاز شده و تا ۳۱ تیر ادامه خواهد داشت.

ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی تیر ۱۴۰۱ انجام شد که کامبیز صنعتی، محمد ولی زاده، غلامزاده و هاشم اسکندری برای احراز پست ریاست فدراسیون ثبت نام کردند که سال گذشته انتخابات این فدراسیون به خاطر عدم احراز صلاحیت هاشم اسکندری از سوی نهادهای نظارتی و مراجع ذی صلاح وزارت ورزش دو بار به تاخیر افتاد.

مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در شرایطی سال گذشته برای دومین بار لغو شد که هاشم اسکندری همراه با سه کاندیدای دیگر در محل مجمع حضور داشتند و در حضور آنها تصمیم به لغو و تعویق دوباره انتخابات با عنوان تنفس انتخاباتی گرفته شد.

هاشم اسکندری تا آذر سال گذشته سرپرستی فدراسیون را برعهده داشت و با حکم کیومرث هاشمی، علی سلطانپور دبیر فدراسیون به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بولینگ و بیلیارد انتخاب شد.

هر چند تلاش سلطانپور بر این بود که تا پایان دوره سرپرستی خود مجمع انتخابات این فدراسیون را برگزار کند اما با دستور محمدشروین اسبقیان معاون  فرهنگی و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان قرار بر این شد که برای برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد دوباره ثبت نام از کاندیداهای این فدراسیون صورت بگیرد.

به گفته علی سلطانپور سرپرست فدراسیون ثبت نام مجدد از کاندیداها برای احراز پست ریاست فدراسیون از ۱۶ تیر آغاز شده و تا امروز که در سومین روز از ثبت نام کاندیداها قرار داریم، یک نفر به همراه هاشم اسکندری برای احراز پست ریاست ثبت نام کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha