• شنبه / ۳ شهریور ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۴
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403060301643
  • خبرنگار : 71469

/روایت روز ورزشی/

مربی جدید حسن یزدانی، قاسم‌پور و.../ ماجرای ناراحتی یحیی‌ در بازی با استقلال!

مربی جدید حسن یزدانی، قاسم‌پور و.../ ماجرای ناراحتی یحیی‌ در بازی با استقلال!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، ‌بازیکن ملی‌پوش الهلال با قراردادی به ارزش چهار میلیون یورو به رم پیوست تا نخستین عربستانی تاریخ سری A لقب گیرد.

سعود عبدالحمید، بال راست الهلال با باشگاه رم به توافق نهایی دست پیدا کرد و پیراهن این تیم ایتالیایی را به تن خواهد کرد. روزنامه الریاضیه عربستان این انتقال را نهایی و قطعی اعلام کرد تا سعود عبدالحمید به نخستین فوتبالیست عربستانی تبدیل شود که حضور در سری A را تجربه می‌کند.

فولاد یحیی، کلید ورود پرسپولیس به کورس قهرمانی

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر تراکتور امتیازی روحیه بخش گرفت اما از نظر فنی حرفی برای گفتن نداشت.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برابر تراکتور در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: شاید خیلی‌ها معتقدند که در چند هفته اول نباید راجب عملکرد تیم‌ها قضاوت کرد اما به نظر من تیم‌هایی همچون استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور متفاوت از سایر تیم‌هاست و هواداران از این آن‌ها از همان ابتدای فصل انتظار برد دارند. در این بازی از لحاظ فنی بعضی وقت‌ها تراکتور سوار بازی بود و در بعضی مواقع پرسپولیس؛ البته نیمه اول تنها یک یا دو موقعیت ایجاد شد که آن هم از طرف تراکتور بود و پرسپولیس در این نیمه بازی خوبی به نمایش نگذاشت.

پردرآمدترین بازیکن NBA در فصل جدید

استفن کری فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز، پردرآمدترین بازیکن NBA در فصل پیش رو است.

استفن کری فوق ستاره تیم بسکتبال گلدن‌استیت وریرز، در لیگ NBA بیشترین دستمزد سالانه را دریافت می‌کند و در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ پردرآمدترین بازیکن این رقابت‌ها به حساب می‌آید.

اعلام ۴ ورزشگاه هفته سوم لیگ برتر/ میزبانی پرسپولیس در قزوین و سپاهان در اراک

ورزشگاه محل برگزاری چهار مسابقه از هفته سوم بیست و چهارمین دوره لیگ برتر اعلام شد.

ورود نهادهای نظارتی به قرارداد کادر فنی استقلال و ۳ باشگاه دیگر

در حالی که قرارداد اعضای کادر فنی استقلال هنوز در سازمان لیگ ثبت نشده اما کارت مربی‌گری برای آنان صادر شده است. پیگیری‌های ایسنا نشان می‌دهد که نهادهای نظارتی به این موضوع ورود کرده و پاسخ سازمان لیگ را خواسته‌اند. همچنین نهادهای نظارتی به قراردادهای ۳ باشگاه دیگر هم ورود کرده‌اند.

محمد بنا به دیدار علیرضا دبیر رفت

سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی با رییس فدراسیون کشتی دیدار و گفتگو کرد.

محمد بنا، سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی و مشاور عالی رئیس فدراسیون کشتی، صبح امروز(شنبه) در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت. وی با حضور در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دقایقی را برای آن‌ها صحبت کرد.

قرارداد ۲ ساله فدراسیون کشتی با حسن رنگرز

حسن رنگرز پس از کسب نتایج درخشان در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، قرارداد جدید خود را با فدراسیون کشتی طی یکی دو روز آینده امضاء خواهد کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدایت حسن رنگرز در المپیک ۲۰۲۴ پاریس به نتایج درخشانی دست یافت و با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

نارضایتی گل‌محمدی از بازی استقلال در فولاد آره‌نا

کادر فنی فولاد از برگزاری دیدار استقلال خوزستان و استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه اختصاصی این باشگاه ناراضی است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌ انجام شده از سوی سازمان لیگ، در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان از استقلال تهران در ورزشگاه اختصاصی باشگاه فولاد یعنی فولاد آره‌نا میزبانی خواهد کرد اما این موضوع با موافقت کادر فنی تیم فوتبال فولاد نبوده است.

اعتراض به VAR، طغیان در نشست خبری و دروازه‌بان دردسرساز!

هفته دوم رقابت های لیگ برتر در حالی پایان یافت که اکثر تیم ها به قضاوت داوران معترض بودند و از داوران شکایت کردند.

پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد شد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، در حکمی پژمان درستکار را مجددا به سمت سرمربیگری تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان منصوب کرد.

در حکم صادرشده توسط رئیس فدراسیون کشتی، ضمن قدردانی از همدلی و همراهی استاد محسن کاوه که در ماه های منتهی به مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، آمده است: قبول مسئولیت توسط ایشان در آن مقطع حساس، در نهایت منجر به کسب نتایجی دش که برای همیشه در تالار افتخارات ورزش کشور ثبت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha