• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403040704218
  • خبرنگار : 71963

استاد دانشگاه:

حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند

یک استاد دانشگاه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه سیاسی دیگر را مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن عنوان کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهداست و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

ملیحه السادات خانقاهی در گفت‌وگو با ایسنا، به فعالیت های بانوان در  دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز نیز در ادامه راه انقلاب بانوان نقش آفرین هستند و ما به وجود این عزیزان افتخار می کنیم.

وی با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب افزود: زنان در جریان نهضت امام راحل با عنوان پیرو ولایت، در نقش مادر و همسر به پیروزی انقلاب کمک کردند و امروز هم این عزیزان در تمامی حوزه ها به وظیفه خود عمل می کنند.

خانقاهی در ادامه تصریح کرد: نقش بی بدیل و موثر زنان در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس امری انکارناپذیر و سرشار از ایثارگری آگاهانه است و امروز باید دولت مردان توجه ی ویژه ای به حوزه بانوان داشته باشند.

این استاد دانشگاه با اشاره به توطئه های دشمن در راستای رواج بی بند و باری و کمرنگ کردن ارزش ها و همچنین ضربه زدن به جایگاه زنان بیان کرد: بصیرت راه مقابله با توطئه های دشمن است که باید به ان توجه گردد.

وی با تأکید بر اینکه باید در برابر توطئه های فرهنگی هوشیار بود، گفت: با تقویت کارهای فرهنگی و تبلیغی و روشنگری باید قدم های مثبتی را در این راستا برداریم

خانقاهی با اشاره به نقش تاثیرگذار زنان در جامعه گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است که روز جمعه با حضور پررنگ خودشان نظام و انقلاب را بیمه خواهند کرد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان مشارکتی فعال در عرصه‌های مختلف داشته‌اند، افزود: بانوان در دفاع از ولایت، رهبری، انقلاب، همراهی با دولت و حضور در مراسم و اجتماعات سیاسی، مذهبی و ملی نقش بسیار مهمی را ایفا کرده‌اند که ما به وجود تک تک بانوان کشور عزیز ایران افتخار می کنیم

خانقاهی با تاکید بر مهم بودن انتخابات پیش رو تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند

وی با بیان اینکه برای حضور حداکثری در انتخابات بانوان در جامعه خانواده مثمرثمر هستند، گفت: نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پررنگ است. تصریح کرد: زمینه فعال کردن حضور بانوان در صحنه انتخابات و تحقق حماسه سیاسی مهم‌ترین وظیفه ماست و در این زمینه بانوان باید با همه توان خود در این عرصه مهم حاضر شوند.

این استاد دانشگاه گفت: امروز دشمن با همه توان و تجهیزات خود به میدان آمده و می‌خواهد در مردم ایجاد یاس و ناامیدی کرده و به نظام ضربه بزند، در عرصه انتخابات و در این شرایط باید با بصیرت افزایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بین  مردم امید و نشاط ایجاد کرد.

خانقاهی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی و خلق حماسه سیاسی دیگر را مشت محکمی به توطئه افکنی‌های دشمن عنوان کرد و گفت: با حضور پرشور و با نشاط مردم در این رخداد حماسی که تجلی اقتدار ملی است، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار کشور رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha