• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۸:۰۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1403040805406
  • خبرنگار : 71974

بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس:

نامزدها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری تمکین کنند

نامزدها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری تمکین کنند

بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه‌ای ضمن دعوت به مشارکت در انتخابات، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که به نتایج انتخابات تمکین کنند.

به گزارش ایسنا، بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس در خصوص اهمیت حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم انتخاب فرد اصلح بیانیه‌ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است:

«تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفت تا به دلیل شهادت رئیس جمهور والامقام، انقلابی، مغتنم و کارآمد حضرت آیت ا... سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان در سانحه هوایی واپسین روز اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک سال پیش از موعد مقرر، به صورت زودهنگام و در ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار شود.

بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای خدمت بخصوص شهدای اخیر، و همچنین چهلم شهادت حضرت آیت ا... رئیسی و همراهان عزیز ایشان و سالگرد شهادت آیت ا... سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر ایشان در حادثه تروریستی بمب‌گذاری در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در ۷ تیر ۱۳۶۰، لازم می‌داند تا در ارتباط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نکاتی را یادآور شود:

اول - انتخابات در جمهوری اسلامی ایران همواره نماد و نشانه ذات مردم سالارانه این نظام مقدس بوده و ایران اسلامی این افتخار را دارد تا از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ده‌ها مورد از انواع انتخابات را با سلامت و امنیت کامل و به بهترین وجه برگزار کند.

دوم - در تمامی دوره‌های انتخابات چه در دوران رهبری حضرت امام خمینی (ره) و چه در دوران حضرت آیت ا... امام خامنه ای (مدظله)، رهنمودها و توصیه‌های ولی فقیه زمان درباره انتخاب اصلح، همواره چراغ راه و راهگشا بوده است و قطعا عمل به این رهنمودها ضامن پیشرفت کشور، حل مشکلات و اعتلای نظام جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.

سوم - در تمامی دوره‌های انتخابات، آنچه بیش از همه دارای اهمیت و تأکید بوده و هست، مشارکت پر شور ملت در انتخابات است. مشارکت بالا ضامن قدرت، صلابت، اقتدار و امنیت برای کشور، ملت و نظام است و مانع از طمع دشمنان ظالم خواهد شد و بر همگان واجب است تا برای افزایش مشارکت در انتخابات پیش‌رو بیشترین تلاش و همت را داشته باشند.

چهارم - معیارهای اصلی برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ۸ تیر، معیارها و ملاک‌های توصیه شده از سوی رهبر معظم انقلاب است و بر همگان واجب و لازم است تا با در نظر داشتن این معیارها، اصلح را تشخیص دهند. بر این اساس، مهمترین ویژگی‌ها برای انتخاب نامزد اصلح، داشتن اعتقاد قلبی به مبانی انقلاب و نظام، کارآمدی، نشاط و توانایی انجام کار، شب و روز نشناختن برای خدمت به مردم، استفاده از عناصر و همکاران معتقد به ظرفیت های داخلی و توانایی استفاده از ظرفیت‌های کشور است.

پنجم - نتیجه انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ نقش بسیار مهمی در آینده کشور و تداوم فداکاری‌ها، کارآمدی و راه شهید رئیسی دارد و بر همه لازم است تا با همت، تلاش و انتخاب اصلح، فردی را در رأس قوه اجرایی قرار دهند که بتواند با رفع ضعف‌های گذشته، تداوم دهنده مسیر پیشرفت کشور باشد.

ششم - آنچه اهمیت دارد تمکین هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری و طرفداران آن‌ها به نتایج انتخابات است. بدون شک بر نامزدهای غیرمنتخب و حامیان آن‌ها واجب است تا از هر گونه ایجاد شبهه در نتایج خودداری کرده و در صورتی که اعتراضی هم وجود دارد از مراجع قانونی و رسمی پیگیری شود تا موجب طمع دشمنان و بدخواهان کشور و ایران عزیز نشود.

به امید شرکت حداکثری آحاد مردم شریف کشورمان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha