• سه‌شنبه / ۵ تیر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403040502992
  • خبرنگار : 50212

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ساوه:

حضور پای صندوق‌های رای کاربردی‌ترین راهبرد گره‌گشایی از مشکلات است

حضور پای صندوق‌های رای کاربردی‌ترین راهبرد گره‌گشایی از مشکلات است

ایسنا/مرکزی عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان ساوه گفت: حضور پرشور و معنادار مردم پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح کاربردی ترین راهبرد در راستای تقویت اقتدار، امنیت و گره‌گشایی از مشکلات کشور است.

مصطفی اذانی در گفت‌وگو با ایسنا، به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات پرداخت و اظهار کرد: نظام اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی و بر مبنای استکبارستیزی توسط معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) بنیانگذاری شد.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از مظاهر اصلی و مهم در مردم سالاری دینی است، گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار شده است و دشمنان نظام همواره به دنبال تضعیف حضور مردم که همانا جمهوریت نظام است بوده هستند و در این مسیر از هیچ ترفندی دریغ نکردند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه به دنبال دور کردن مردم از صحنه سیاست و حکومت است، گفت: به همین دلیل حضور مردم در صحنه‌های سیاسی نظیر انتخابات و راهپیمایی‌ها حائز اهمیت است و مردم نیز با حضور خود ثابت کردند که در دفاع از آرمان‌های نظام با وجود دشمنی دشمنان کوتاه نمی آیند و زمینه یاس و ناامیدی آنان را فراهم می‌کنند.

اذانی با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: با شهادت آیت الله رئیسی یک خلاء سیاسی در کشور ایجاد شد و دشمنان امیدوار بوده و هستند که بتوانند از این خلاء استفاده کرده و به اهداف شوم خود دست یابند بر این اساس تمام تلاش خود را برای کاهش حضور حداکثری مردم در حماسه سیاسی هشتم تیرماه بکار بسته‌اند.

وی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر تقویت اقتدار نظام اسلامی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بوده و توطئه آنان برای کاهش میزان حضور مردم را نقش بر آب خواهد کرد.

این فعال سیاسی در ادامه به معیارهای انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: صداقت، پشتکار و تلاش وافر برای خدمت صادقانه به مردم، ساده زیستی، حرکت بر مدار قانون و موازین شرع و اسلام به نحوی که اقتدار نظام در عرصه بین‌المللی خدشه‌دار نشود از معیارهای انتخاب اصلح است.

وی گفت: رئیس جمهور آینده باید در حوزه روابط و سیاست خارجی و ارتباط با کشورهای همسو و همسایه و نیز کشورهای قدرتمند موفق عمل کند و از مزیت ایران در عضویت در بریکس به نفع کشور استفاده کند.

اذانی گفت: رئیس جمهوری را باید انتخاب کرد که در حوزه مدیریت اجرایی داخلی به گونه‌ای عمل کند که منافع مردم و مصالح کشور حفظ شود. امروز مردم از به سرانجام نرسیدن پروژه‌های نیمه تمام رنج می‌برند. بسیاری از پروژه هایی که در دولت های گذشته اجرای آنها آغاز شده بود به ویژه در حوزه سلامت و درمان، آبرسانی، زیرساختی و ... هنوز تکمیل نشده است و باید رئیس جمهوری انتخاب شود که تمرکزش علاوه بر حوزه سیاست خارجی به مدیریت اجرایی داخلی باشد.

وی در ادامه گفت: رئیس جمهور آینده باید ادامه دهنده خدمات شهید رئیسی بوده و دارای برنامه منسجم و هدفمند برای مدیریت کشور باشد. مشکلات لاینحل کشور را با استفاده از ظرفیت نخبگان، تعامل سازنده با جهان در عین حفظ اقتدار ملی برطرف کند.

وی ایجاد فضای امیدواری و تقویت امید به زندگی در جامعه به ویژه نسل جوان را از دیگر مطالبات مردم از رئیس جمهور آینده دانست و گفت: رئیس جمهور آینده باید در اجرای برنامه هفتم توسعه، به شکل هدفمند و نظام مند اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha