• سه‌شنبه / ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403032214526
  • خبرنگار : 50560

مسابقات مناظره دانشجویی «جدال حقوقی» در قزوین برگزار شد

مسابقات مناظره دانشجویی «جدال حقوقی» در قزوین برگزار شد
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی قزوین از برگزاری مسابقات مناظره با عنوان «جدال حقوقی» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قزوین و انجمن علمی حقوق دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

محمد نیکونام در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص برگزاری مسابقات مناظره «جدال حقوقی» اظهار کرد: مسابقات مناظره دانشجویی در سطح استان چندسالی است که باهمت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان قزوین برگزار می‌شود. این فضا علاوه بر ایجاد شور و هیجان در میان دانشجویان، بستر مناسبی برای رشد و توسعه فردی دانشجویان به ارمغان می‌آورد.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی قزوین افزود: در این راستا مسابقات مناظره با عنوان «جدال حقوقی» به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی قزوین و انجمن علمی حقوق دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) باهدف بالا بردن توانایی گفت‌وگوی دانشجویان حقوق و آشنایی علاقه‌مندان با مباحث حقوقی عام در دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان برگزاری این دوره از مسابقات مناظره از طریق پوستر در فضا و گروه‌های دانشجویی صورت گرفت، تصریح کرد: هفته دوم و سوم اردیبهشت زمان ثبت‌نام و هفته آخر اردیبهشت تا ۲۱ خردادماه سال جاری مسابقات در قالب ۱۴ گروه و ۶ مرحله برگزار شد. در هر مرحله از این مسابقات، گروه‌ها به‌صورت فعال و فراگیر ۳۰ دقیقه مناظره می‌کردند.

نیکونام با بیان اینکه ما معتقد هستیم امروز فضای مناظره و فرهنگ گفت‌وگو بسیاری از مشکلات فرهنگی را مرتفع می‌کند، گفت: مسابقات مناظره که توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی برگزار می‌شود، با حفظ شعار مسابقات «مناظره یک فرصت برای یادگیری» در حال ترویج فضای نقد، مناظره و گفت‌وگو در سطح دانشگاه و جامعه است.

مدیر اداره فرهنگی و اجتماعی جهاددانشگاهی در پایان خاطرنشان کرد: گروه‌هایی که به مرحله پایانی مسابقه مناظره جدال راه یافتند، تیم‌های «مدافعان حق» و «صدای حق» از دانشگاه پیام نور بودند و با گزاره «قانون اساسی کشور پس از گذشت پنج دهه نیاز به بازنگری دارد» در مرحله نهایی با یکدیگر به مناظره پرداختند و درنهایت تیم «صدای حق» برنده میدان این مناظره شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha