• چهارشنبه / ۶ تیر ۱۴۰۳ / ۲۲:۲۸
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040604107
  • خبرنگار : 50060

سید محمود نبویان:

آمریکا همیشه در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده است

آمریکا همیشه در مقابل جمهوری اسلامی شکست خورده است

ایسنا/قزوین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا از همان روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با ملت ایران آمد و تا به امروز این مبارزه ادامه دارد، تلاش برای شکست انقلاب اسلامی، تحریک گروه‌های تجزیه‌طلب، تلاش برای کودتا، جنگ، ترور و تحریم‌های اقتصادی گوشه‌ای از دشمنی آمریکا با ماست.

به گزارش ایسنا، سید محمود نبویان در اجتماع حامیان سعید جلیلی در قزوین که چهارشنبه، ۶ تیر در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امروز ما رئیس جمهوری می‌خواهیم که انقلابی باشد، حال باید ببینیم معنای انقلابی بودن چیست و انقلاب چه ویژگی‌هایی دارد.

وی ادامه داد: بزرگترین ویژگی انقلاب ما این است که اسلامی بوده است، ۴۵ سال پیش ملت ایران انقلاب اسلامی را به پا کرد چون ما باور داریم که اسلام فقط نماز و روزه و حج نیست بلکه اسلام ناب محمدی(ص) در برابر ظلم می‌ایستد و مسلمان واقعی به دنبال أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ است.

این نماینده مجلس بیان کرد: در مکتب اسلام ناب محمدی(ص) هرجایی که به انسانی ظلم می‌شود به عنوان یک مسلمان باید به کمک او بشتابیم و بدون شک در این مکتب جایی برای آمریکا وجود نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از همان روزهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به مبارزه با ملت ایران آمد و تا به امروز این مبارزه ادامه دارد، تلاش برای شکست انقلاب اسلامی، تحریک گروه‌های تجزیه‌طلب، تلاش برای کودتا، جنگ، ترور و تحریم‌های اقتصادی گوشه‌ای از دشمنی آمریکا با ماست.

نبویان تصریح کرد: ما می‌دانیم که آمریکا کشوری قدرتمند است اما در طول تاریخ انقلاب اسلامی در برابر ملت ایران شکست خورده و این شکست‌ها همچنان ادامه دارد به گونه‌ای که میلیاردها دلار هزینه می‌کنند اما نتیجه‌ای نمی‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران امروز علی‌رغم همه مشکلاتی که دارد در اوج است و نمونه این قدرت را عملیات وعده صادق مشاهده کردیم که دنیا چگونه در برابر عزت جمهوری اسلامی زانو زد.

این نماینده مجلس ادامه داد: در دهه ۹۰ تفکری در ایران حاکم بود که اعلام می‌کرد ما بدون آمریکا نمی‌توانیم مشکلات خود را حل کنیم و نمونه رفتار ذلیلانه در این دهه را در تصویب برجام دیدیم و مشاهده کردیم که چگونه صنعت هسته ایران نابود شد.

وی گفت: این کرنش‌ها و زانو زدن در برابر غرب و آمریکا هیچ دستاوردی نداشت و این سیاست نه تنها از برجام نتیجه نگرفت بلکه در داخل نیز کشور متوقف شد، رشد اقتصادی صفر، تورم بالا، نقدینگی افسار گسیخته، قطعی برخ تابستان‌ها و توهین به مردم نتیجه دهه ۹۰ بود.

نبویان در پایان اظهار کرد: در شرایط فعلی نباید برای رسیدن به اجماع متوقف شویم بلکه می‌بایست هر شخص نامزد مرتبط با جریان انقلاب را به جامعه معرفی کند تا مردم به گزینه اصلح‌تر برسند و برای انتخابات روز جمعه آماده شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha