• دوشنبه / ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۹
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403032113851
  • خبرنگار : 50348

پیشکسوت فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا؛

ذوب‌آهنِ این فصل، فوتبال زیباتری ارائه کرد

ذوب‌آهنِ این فصل، فوتبال زیباتری ارائه کرد

ایسنا/اصفهان پیشکسوت فوتبال اصفهان عملکرد این فصل گاندوها را بهتر ارزیابی و اظهار کرد: ذوب‌آهن از نظر فنی فوتبال زیباتری را این فصل انجام داد، بیشتر دوندگی داشت و با برنامه بهتری نسبت‌ به فصل‌های گذشته فوتبال خود را در زمین چمن اجرا کرد.

حسن حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص عملکرد فنی سبزپوشان ذوب‌آهن اصفهان در فصل فوتبالی که گذشت، اظهار کرد: تیم ذوب‌آهن درواقع نسبت‌به فصل گذشته توانست بهتر نتیجه بگیرد. ضمن اینکه از نظر فنی تیم ذوب‌آهن فوتبال زیباتری را انجام می‌داد، بیشتر دوندگی داشت و با برنامه بهتری نسبت‌به فصل‌های گذشته فوتبال خود را در زمین چمن اجرا می‌کرد.

وی افزود: البته یکی از ایراداتی که داشت عدم کسب نتیجه در خانه بود و در عوض در خارج از خانه با تمرکز و برنامه بیشتری بازی می‌کردند. حملات تیم میهمان را در ضد حملات به‌خوبی پاسخ می‌داد و از فرصت‌هایی که به دست می‌آمد خیلی بهتر نتیجه می‌گرفت، اما در خانه شاید می‌خواست تهاجمی بازی کند و تیم‌ها دست او را خوانده بودند به‌ویژه در نیم‌فصل دوم ودر برخورد با تیم‌های ضعیف. 

این پیشکسوت فوتبال اصفهان و ذوب‌آهن یادآور شد: پیش از شروع فصل می‌دانستیم که تیم‌های خوزستانی، هوادار، پیکان، نساجی و گل‌گهر سیرجان تیم‌های بزرگی نیستند و ما اگر در دیدار با این تیم‌ها نتایج را به نفع خودمان رقم می‌زدیم، اکنون جایگاه بسیار بهتری داشتیم. 

حاج رسولی‌ها در ادامه اظهار کرد: ما انتظار نداشتیم که تیم‌های بزرگ را ببریم بدست آوردن مقام پنجم با توجه به شرایطی که تیم به لحاظ بودجه و بازیکن داشت نتایج بسیار خوبی بود. 

این مربی فوتبال در پایان تصریح کرد: برای کسب نتایج بهتر و پایه‌ریزی آینده ذوب آهن باید از بازیکنان پایه در ترکیب تیم‌های بزرگسالان بیشتر استفاده کنیم و از کادرهای فنی پایه ذوب‌آهن که در ایران بعضاً مطرح هستند هم بهره بیشتری ببریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha