• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403040704619
  • منبع : نمایندگی اصفهان

یک‌ استاد و پژوهشگر تاریخ:

شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است

شهید رئیسی برای ملت ایران یک رئیس جمهور تراز است

ایسنا/اصفهان یک استاد و پژوهشگر تاریخ گفت: سید ابراهیم رئیسی برای ملت ایران یک تراز است. در روز انتخابات هرکس انتخاب شود باید توجه داشته‌ باشد که صندلی ریاست جمهوری جایگاه قبلی چه کسی بوده و آن شخص چه خدمات و ویژگی‌هایی داشته است. 

به گزارش ایسنا از اصفهان، مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت، شامگاه پنجشنبه ۷ تیرماه با حضور اقشار مختلف مردم در  سالن گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

حشمت الله قنبری، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، در این مراسم درباره دولت سیزدهم، گفت: دولت شهید رئیسی روی کار آمد تا سفره مردم را وسیع و تحریم‌ها را متوقف کند و عزت مردم ایران را به آنها برگرداند.

وی اظهار کرد: شهید رئیسی را تنها باید با خودش مقایسه کرد، چرا که مقایسه کردن او با شهید رجایی و شهید بهشتی قیاس درستی نیست. 

این پژوهشگر و استاد دانشگاه بیان کرد: شهید جمهور ایران، یک نسخه سعادتمند است. او در تاریخ ایران یک فصل اختصاصی را رقم زد و هرچه از صراحت و پاکدامنی برای یک مدیر مسلمان در جایگاه یک زمامدار لازم است را خدا به ایشان عطا کرده‌ بود.

وی افزود: سید ابراهیم رئیسی برای ملت ایران یک تراز است. در روز انتخابات هرکس انتخاب شود باید توجه داشته‌ باشد که صندلی ریاست جمهوری جایگاه قبلی چه کسی بوده و آن شخص چه خدمات و ویژگی‌هایی داشته است. 

قنبری بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری جنگ حق و باطل میان ملت ایران، نظام جمهوری اسلامی و نظام مستکبر است. نظام مستکبر اکنون شکست خورده و ناراحت است و تنها یک نقطه دلگرمی دارد. آن نقطه این است که فردا انتخابات مطابق با میل و خواسته آنها شود. اما چنین اتفاقی نخواهد افتاد، چرا که مردم ایران به تبعیت از اعتقادات خود حماسه‌ای رقم خواهند زد و روی دوم سکه شهید رئیسی را در روز جمعه به جهانیان نشان خواهند داد. 

مداحی سید رضا نریمانی و سید رضا نبوی و همچنین تجدید میثاق با شهدا، از دیگر برنامه‌های چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان شهیدش در گلستان شهدای اصفهان بود.

خبرنگار: مریم نقیان 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha