• جمعه / ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031811445

رئیس جهاددانشگاهی مطرح کرد

شبکه گسترده جهاددانشگاهی در خدمت توسعه خراسان رضوی

شبکه گسترده جهاددانشگاهی در خدمت توسعه خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی رئیس جهاددانشگاهی گفت: این نهاد با برخورداری از شبکه گسترده علمی و پژوهشی در کشور آمادگی دارد تا به عنوان بازوی علمی استانداری خراسان رضوی مجموعه مدیریت استان را حمایت کند.

حسن مسلمی نائینی شب گذشته در دیدار با استاندار خراسان‌ رضوی که در استانداری برگزار شد، ضمن تشریح فعالیت‌های این نهاد در حوزه‌های مختلف، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از همان ابتدای تاسیس همواره در کنار نظام و انقلاب بوده و با تشخیص به‌موقع مسائل توانسته است به نهادی موثر و پربازده در حوزه‌های مختلف تبدیل شود.

وی افزود: زمانی این تاثیرگذاری با حضور جهادگران و با کمک‌های فنی و مهندسی و پزشکی در جبهه‌های جنگ به رزمندگان بود و امروزه این تاثیرگذاری در پژوهش، ارتقای فناوری و خدمات تخصصی به مردم تجلی یافته است.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به خدمات و دستاوردهای این نهاد در حوزه ناباروری و سلول‌های بنیادی  و ذکر نام از زنده‌یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، اضافه کرد: این دستاوردها منجر به افزایش اعتبار علمی و اعتماد ملی در سطح بین‌الملل شده است.

مسلمی نائینی ادامه داد: مساله‌محوری و تکیه بر رفع نیازهای اساسی در حوزه صنعت و کشاورزی را محصول مسئولیت پذیری جهاددانشگاهی به ویژه در زمان تحریم‌ها می‌دانیم.

وی با تاکید بر اینکه ما مصمم هستیم تا با انجام کارهای گزین و برزمین‌مانده، کشور را در مسیر توسعه یاری کنیم، بیان کرد: این نهاد با برخورداری از شبکه گسترده علمی و پژوهشی در کشور آمادگی دارد تا به عنوان بازوی علمی استانداری مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی را حمایت نماید.

شبکه گسترده جهاددانشگاهی در خدمت توسعه خراسان رضوی

در ادامه این دیدار، استاندار خراسان رضوی نیز ضمن برشمردن فعالیت‌های جهاددانشگاهی، عنوان کرد: برآیند فعالیت‌های جهاددانشگاهی از همان ابتدای انقلاب علمی و تأثیرگذار بود و این یک حقیقت انکارناپذیر است.

وی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و پزشکی این نهاد در خراسان رضوی را موثر ارزیابی کرد و افزود: ما آمادگی داریم تا با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان، دامنه تاثیرگذاری فعالیت‌های جهاددانشگاهی افزایش یابد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، عنوان کرد:  تلاش داریم تا با همکاری جهاددانشگاهی استان و با شناسایی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، با ارائه تسهیلات لازم در راستای ایجاد اشتغال خرد گام برداریم‌.

حسین امینی مشهدی، رئیس جهاددانشگاهی خراسان رضوی نیز در این دیدار با تشریح دستاوردهای این سازمان در حوزه‌های مختلف و جهت‌دهی فعالیت‌های آن در راستای مسائل اساسی استان از جمله زیارت، امنیت غذایی، و افزایش بهره‌وری منابع آبی، توانمندسازی و مهارت‌آموزی به نسل جوان از استاندار خراسان رضوی جهت بازدید از فعالیت‌های این مجموعه دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha