• چهارشنبه / ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031610819
  • خبرنگار : 50663

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی:

باید حماسه تشییع به حماسه حضور متصل شود

باید حماسه تشییع به حماسه حضور متصل شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی گفت: حماسه تشییع باید به حماسه حضور متصل شود. هرکسی که داعیه انقلابی‌گری و علاقه به وطن را دارد، باید تلاش کند انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باشکوه برگزار شود.

محمد حسین‌زاده امروز ۱۶ خردادماه در نشست باید و نبایدهای هشتم تیرماه که در دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما در طول سال ۱۴۰۳ دو اتفاق مهم پشت سر گذاشتیم که هر کدام از آنها می‌تواند به تنهایی یک کشور را دچار چالش کند. اتفاق اول عملیات وعده صادق، اولین حمله نظامی مستقیم یک کشور به رژیم غاصب صهیونیستی بود که در طول تاریخ این رژیم منحوس، چنین حمله‌ای سابقه نداشت؛ این عملیات با اینکه بازخوردهای بسیار زیادی در سطح جهانی داشت، اما در کشور ما هیچ‌گونه تلاطمی ایجاد نکرد. این نکته مهمی است، یعنی ساختار حکومت در کشور ما به شکلی است که وقتی چنین حمله و در چنین ابعادی رخ می‌دهد، کشور دچار تلاطم خاصی نمی‌شود.

وی افزود: اتفاق دوم شهادت رئیس‌جمهور  عزیزمان بود. عالی‌ترین مقام اجرایی کشور دچار سانحه و شهادت شد. این جای شکر دارد که جمهوری اسلامی آنقدر محکم است که وقتی کشور دچار چنین مسئله‌ای می‌شود، آن هم به صورت یک شوک و بحران، اما همه چیز طبیعی پیش می‌رود. ساختار سیاسی یک کشور وقتی پیچ و مهره محکم وصل باشد، حتی طوفان هم شود لرزشی را حس نمی‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی با اشاره به مشکلاتی که در سال‌های قبل دشمن به کشور تحمیل کرد، ادامه داد: کشورهای بیگانه که برای شورش خیابانی سرمایه‌گذاری کلان می‌کنند، کشور را چند روز رو به التهاب می‌برند و گاهی شخصیت‌های مطرح ما موضع‌گیری خاصی می‌کنند، اما نظام به چالش کشیده نشد.

حسین‌زاده با تاکید بر نقش جوانان در قوام انقلاب، عنوان کرد: امروز در فرآیند پیش‌رو برای ۳۰ روز آینده انتخابات، باری بر روی دوش ماست. جوان انقلابی در مسیر پیش‌رو چند بار بر روش دوش دارد؛ ابتدا اینکه رهبر انقلاب شاخصه‌های رئیس‌جمهور آینده را بیان کردند و جوانان انقلابی باید این ویژگی‌ها را تبیین و تبلیغ کنند.

وی اضافه کرد: اگر کسی می‌خواهد کاری کند، ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور شهید را تشکیل بدهد. هر کسی که رهبر انقلاب را به عنوان کشتی‌بان قبول دارد پای کار بیاید و خصوصیات رییس‌جمهور آینده را بر پایه رئیس‌جمهور شهید تبلیغ و تبیین کند. اگر کسی دلسوز این انقلاب است باید تلاش کنند رئیس‌جمهور آینده رنگ و بویی از شهید رئیسی داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی بیان کرد: تبیین نعمت قانون اساسی و جمهوری اسلامی نکته دیگر است. هرکدام از این‌ها سبب شده کشور دچار ثبات باشد و طوفان‌ها آن را دچار چالش نکند. هرکسی که داعیه انقلابی‌گری و علاقه به وطن را دارد، باید تلاش کند انتخابات ریاست‌جمهوری دوره چهاردهم باشکوه برگزار شود.

حسین‌زاده افزود: ما در روزهای پیش‌رو حتما با سناریوهای دشمن مواجه خواهیم شد تا مردم را از آمدن پای صندوق ناامید کنند. نیاز به تبیین است تا نقشه دشمن برملا شود. آنهایی که تریبون دارد و می‌توانند اثرگذار بر آرای خواص باشند، باید کمک کنند، حضور در پای صندوق رای و انتخاب رئیس‌جمهور با رای بالا مهم است و باید مردم با اطمینان به یک گزینه انقلابی رای دهند. اگر در جریان انقلابی چندین نامزد داشته باشیم، رئیس‌جمهور رای شکننده‌ای داشته باشد، ما به آن نیت نخواهیم رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha