• جمعه / ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403031107340
  • خبرنگار : 50604

خطیب جمعه گرگان:

امام خمینی (ره) با قیام خود دنیا را متحول کرد

امام خمینی (ره) با قیام خود دنیا را متحول کرد

ایسنا/گلستان خطیب جمعه گرگان گفت: امام خمینی (ره) با انقلاب خود جهانی را متحول کرد و به کشورهای دنیا نشان داد، بدون اینکه زیر سلطه ابرقدرت‌ها قرار داشته باشند، می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان ضمن محکوم کردن جنایات اسرائیل در رفح و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع غزه اظهار کرد: اسرائیل امروز به جنون سیاسی رسیده و همانند انسان در حال غرق شدنی است که به هرخس و خاشاکی چنگ می‌زند اما اثری برای او ندارد و نابودی این رژیم به اذن الهی نزدیک است.

وی با بیان اینکه جنایات رژیم غاصب اسرائیل در رفح داد ملت های دنیا را بلند کرده تا آنجا که دادستان کل دیوان بین‌المللی کیفری گفته به دنبال بازداشت نتانیاهو و وزیر جنگ اسرائیل است، گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی اعلام کرده اند که از صدور حکم دیوان بین‌المللی حمایت خواهند کرد اما آمریکا مثل همیشه از جنایات اسرائیل دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به ۱۴ خرداد و سالروز ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب گفت: خدمات بزرگ امام خمینی (ره) مختص مردم ایران و مسلمانان نبود بلکه با تحولی بزرگ که در دنیا ایجاد کرد به کل بشریت خدمت کرد.

خطیب جمعه گرگان تصریح کرد: قبل از انقلاب شکومند انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تمامی کشورهای دنیا زیر سلطه ابرقدرت شرق یا غرب قرار داشتند اما امام خمینی (ره) به کشورهای دنیا نشان داد، بدون اینکه زیر سلطه ابرقدرت‌ها قرار داشته باشند، می‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

نومفیدی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به دانشجویان آمریکایی گفت: شما دانشجویان شایسته آمریکایی امروز در جایگاه مهمی قرار دارید به دلیل ظلمی که اسرائیل بر مردم مظلوم وارد می‌کند و حمایت آمریکا از جنایات در مقابل رژیم خود قرار گرفته اید و این بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: آمریکا سالهاست تلاش می‌کند رژیم خونخوار اسرائیل را مظلوم و مردم بی دفاع غزه را ظالم نشان دهد و با این سیاست غلط به فرهنگ بشریت خیانت می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha