• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403040805401
  • خبرنگار : 50604

استاندار گلستان:

انتخابات سالم و پرشور در گلستان در حال برگزاری است

انتخابات سالم و پرشور در گلستان در حال برگزاری است

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به اینکه انتخابات سالم در استان در حال برگزاری است، افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی و مکانیزم‌های بسیار دقیق انجام می‌شود.

علی محمد زنگانه عصر جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از شهید رئیسی یک الگوی حسنه از انتخاب پیش روی ما  قرار دارد که می‌توانیم فرد اصلح را با مقایسه با معیارهای آن انتخاب کرد.

وی با بیان اینکه در ۳۳ ماه خدمت دولت سیزدهم، یک هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان پروژه توزیع برق در گلستان مصوب شد و ۳۶۶ میلیارد تومان پروژه‌های برق در استان به بهره‌برداری رسید.

زنگانه به نقاط حادثه خیر گلستان اشاره کرد و افزود: از ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان گلستان ۵۲ نقطه ایمن سازی شد و به زودی به ۶۰ نقطه خواهد رسید.

استاندار گلستان بیان کرد: مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات بسیار باشکوه است و از عصر امروز افزایش مردم پای صندوق‌های اخذ رای بیشتر به چشم می‌خورد.

وی افزود: انتخابات در کشورها یک مکانیزمی دارد که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی هیچ مانعی برای برگزاری آن وجود ندارد، اینکه پس از شهادت رئیس جمهور بلافاصله انتخابات با این حجم بدون مشکل برگزار می‌شود نشان دهنده توان کشور در مدیریت شرایط سخت است.

وی گفت: برای رفع تنش آبی با حمایت رئیس‌جمهور جزو چهار استان کشور قرار گرفتیم ۱۰۰ چاه جدید در ۳۳ ماه در استان گلستان حفر شد که هر ۱۰ روز یک چاه جدید وارد شبکه شد و مردم قطعی ۱۸ ساعته آب داشتند.

استاندار گلستان با اشاره به بن‌بست‌شکنی‌های دولت سیزدهم در استان گلستان اظهار کرد: ۵۴۰ چاه جدید را مهندسی مجدد کردیم که بالای ۸۰ درصد مهندسی مجدد شدند، نزدیک ۴۷ هزار مترمکعب مخزن در مدت ۳۳ ماه در استان گلستان ساخته شد در حالیکه استان ما در این شاخص وضعیت اسفباری داشت.

زنگانه توضیح داد: در دولت سیزدهم مجوز ۳۲ میلیون مترمکعب شیرین‌سازی دریا اخذ شد، مردم چنین رئیس‌جمهوری می‌خواهند که مرد میدان عمل باشد و در صحنه تصمیم بگیرد و پای وعده‌ای که داده بایستد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه انتخابات سالم در استان در حال برگزاری است، افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی است و مکانیزم‌های بسیار خوب و دقیق برای آن پیش‌بینی شده است.

استاندار گلستان گفت: در چله خدمت نزدیک به ۳ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های نهایی شده افتتاح شد، این پروژه‌ها موضوعات مختلفی را پوشش داده است که برخی بیش از یک دهه بر زمین مانده بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha