• دوشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403030704623
  • خبرنگار : 50107

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد:

باید خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم

باید خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در شورا باید هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو امروز ۷ خردادماه، در صدوپانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت ریاست جمهوری خود و در ادوار گذشته چهره بسیار بارز و خوبی داشتند و واقعا شهید مظلوم بودند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه ما در شورا باید هرگونه خدمت‌رسانی مطلوب به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم، عنوان کرد: نگاه شورای ششم این است. مقام معظم رهبری امروز در دوره دوازدهم مجلس پیامی را به نمایندگان دادند که دو نکته دارد. نکته اول فرمودند به سوگندی که یاد کردید تا پایان دوره خدمت عمل کنید و وفادار بمانید.

وی اضافه کرد: نکته دوم می‌تواند برای مدیریت شهری و شورای شهر مدنظر باشد این است که فرمودند از طرح‌های عمرانی افراطی که اعتبارات می‌خواهد و منابع ندارد، اجتناب کنید. طرح‌هایی که منابع مالی ندارد اما با نگاه سلیقه‌ای و سیاسی قرار باشد اجرا شود را نباید در مجموعه مدیریت شهری یا شورای شهر اجرا کنید. همکاران باید براساس بودجه مصوب عمل کنند و خارج از آن دستوراتی که بار مالی دارد را به شهرداری ارسال نکنند.

حاجی‌بگلو با اشاره به اینکه ما از مجلس یازدهم یک گلایه داریم، در تهران هم پیگیری کردیم و موفق نشدیم، تصریح کرد: از شورای نگهبان خواهش می‌کنیم مصوبه اخیر مجلس را رد کنند ‌و اجازه ندهند دوره هفتم شورای شهر ۳ ساله شود؛ زیرا قانون‌گذار قبلا ماده را اصلاح کرده است. مصوبه اخیر مجلس عدم مشارکت را رقم می‌زند. قانون اجازه نداده کاهش دوره خدمت‌گذاری را پیش‌بینی کنیم. از شورای نگهبان درخواست می‌کنیم به این مصوبه ایراد بگیرند و به مجلس دوازدهم ارجاع دهند تا کار بیشتری روی آن انجام شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha