• جمعه / ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۳:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402121107456
  • خبرنگار : 50553

/برای وطن/

فرمانده سپاه قزوین: حضور مردم در انتخابات از مؤلفه‌های قدرت است

فرمانده سپاه قزوین: حضور مردم در انتخابات از مؤلفه‌های قدرت است

ایسنا/قزوین فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: ملت ایران قدرتمند هستند و حضور مردم در انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت است که مردم با حضور پرشور در انتخابات ۱۴۰۲ این اقتدار را به جهانیان نشان خواهند داد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اتحاد، انسجام و همدلی مردم ما دو پیام دارد، پیام اول برای خود مردم ایران و دوستدارانشان در سراسر دنیاست، ملت ایران برای رسیدن به آرمان و اهداف خود، کنار هم بودن را طراحی کرده‌اند و همین موضوع اولین پیام ایجابی انتخابات است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین ادامه داد: دومین پیام به دشمنان ملت بزرگ ایران است که بدانند ۴۵ سال است پای این نظام ایستاده‌ایم، به تمامی ارکان و ساختار نظام اعتماد داریم و در کنار هم این قدرت را می‌سازیم تا همواره دشمنان را مأیوس و ناامید کنیم.  دشمنان در ۶ ماه منتهی به انتخابات سعی داشتند با حیله‌هایشان مردم را از آمدن پای صندوق رأی منصرف کنند و سبب ایجاد دوگانگی در ملت ما شوند اما شاهد هستیم که به اهداف خود نرسیدند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: پای صندوق نیامدن یعنی نبود ایران و امروز مردم آمده‌اند که دشمنان برای تعیین سرنوشت آنان تصمیم نگیرند تا با این حضور مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبند. ملت ایران قدرتمند هستند و حضور مردم در انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت است که مردم با حضور پرشور خود این اقتدار را به جهانیان نشان خواهند داد.

رفیعی آتانی بیان کرد: از ساعات اولیه صبح در چند شعبه‌ حضور پیدا کردیم، مشارکت مردم پرشور بوده و مردم با نشاط و پرانگیزه در انتخابات شرکت کردند. ملت بزرگ ایران دارای خصوصیت‌های ممتازی هستند، در کنار حسن و خوبی‌های مردم ایران، دو امتیاز ویژه‌ آن‌ها برجسته‌تر است‌، ملت ایران مردمی با عزم راسخ هستند، با همه بدجنسی‌ها و تلاش‌های چندین ماهه دستگاه استکبار جهانی و جنگ رسانه‌ای، باهدف تحریم انتخابات، امروز مردم ایران یک نه بزرگ به آن‌ها خواهند گفت.

وی بیان کرد: خصوصیت دوم ملت ایران که امروز آن را به رخ خواهند کشید، تصمیم‌گیری به موقع و درست آن‌ها است. امروز روزی است که ملت ایران تصمیم و رأی خود را ثبت خواهند کرد، همان‌هایی که می‌خواستند ملت ایران به پای صندوق‌های رأی نیایند،مشاهده می‌کنند که اتحاد و همدلی، انسجام مردم برای تعیین سرنوشت خود در همان ساعات اولیه به دنیا مخابره شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به مأموریت سپاه استان در صیانت از صندوق‌های رأی بیان کرد: سپاه استان مأموریت صیانت از تعداد ۵۰۰ صندوق رأی مردم را برعهده گرفته که یک هزار و  ۵۰۰نفر از کادر سپاه در سراسر استان در این زمینه آماده خدمتگزاری هستند. مشارکت و رقابت بر عهده مردم خواهد بود و وظیفه تأمین امنیت و صیانت از آرای مردم بر عهده خدمتگزاران در سپاه و نیروی انتظامی خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha