• دوشنبه / ۱۱ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403041106995
  • خبرنگار : 50560

نماینده تاکستان در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور وحدت‌آفرین است

مشارکت حداکثری در انتخابات برای کشور وحدت‌آفرین است

ایسنا/قزوین منتخب مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد شاهد هم‌افزایی و وحدت بیشتری در سطوح ملی و بین‌المللی هستیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است؛ لذا به همه افرادی که هنوز نسبت به مشارکت در انتخابات مردد هستند توصیه می‌کنم در روز ۱۵ تیرماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

عباس بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ضامن امنیت، توسعه و آبادانی کشور است که منجر به اشتیاق اجتماعی، مشروعیت بخشی به‌نظام، مردم‌سالاری دینی و افزایش قدرت چانه‌زنی ایران در کشورهای منطقه خواهد شد.

وی افزود: هرچه مشارکت مردم در انتخابات بیشتر باشد شاهد هم‌افزایی و وحدت بیشتری در سطوح ملی و بین‌المللی هستیم و این موضوع بسیار حائز اهمیت است؛ لذا به همه افرادی که هنوز نسبت به مشارکت در انتخابات مردد هستند توصیه می‌کنم در روز ۱۵ تیرماه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: راهبرد اصلی دشمنان امروز کاهش مشارکت مردم در انتخابات است، امروز دشمنان منتظرند تا اگر حضور مردم کمرنگ باشد، دسیسه‌ها و توطئه‌ها را بیشتر کنند بنابراین مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امنیت را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری، باید با شناخت عمیق و علمی از نحوه تصمیم‌گیری و رفتار افراد برای رأی دادن عمل کنیم. انتخاب یک رئیس‌جمهور با برنامه، فساد ستیز و دارای نگاهی عدالت محور می‌تواند در رفع مشکلات کشور مؤثر باشد.

بیگدلی بیان کرد: یکی دیگر از مشخصه‌هایی که یک رئیس‌جمهور باید داشته باشد، قدرت اجرا است یعنی نامزد منتخب مردم باید در مقام عمل کارآمد باشد، رئیس جمهور اصلح کسی است که بتواند از ظرفیت‌های کشور از جمله توانایی‌های جوانان به خوبی استفاده کند تا بتواند پیشرفت به دست جوانان را رقم بزند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و یکی از خدمتگزاران مردم تعهد می‌دهم که پس از انتخاب رئیس‌جمهور به جد پیگیر مطالبات مردم در حوزه اقتصاد، اشتغال، مسکن و چالش‌های اجتماعی داشته باشم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha