• شنبه / ۵ اسفند ۱۴۰۲ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1402120503131
  • خبرنگار : 50553

جشن بزرگ نیمه شعبان فردا در قزوین برگزار می‌شود

 جشن بزرگ نیمه شعبان فردا در قزوین برگزار می‌شود

ایسنا/قزوین رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: در آستانه ولادت منجی عالم بشریت جشن بزرگ نیمه شعبان یکشنبه، ۶ اسفند ۱۴۰۲ در خیابان شهدا از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. 

حسین برجی در نشست خبری جشن بزرگ خیابانی نیمه شعبان با اصحاب رسانه که امروز، ۵ اسفند در سالن آمفی تئاتر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه ولادت منجی عالم بشریت جشن بزرگ نیمه شعبان فردا ۶ اسفند ۱۴۰۲ در خیابان شهدا از ساعت ۱۴ برگزار خواهد شد. 

به گزارش ایسنا، وی افزود: در ماه‌های گذشته با فعالین فرهنگی نشست‌های لازم صورت گرفت و با حضور ۳۱ دستگاه موضوعات احصاء شد تا از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده شود. 

رئیس سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: ۲ جایگاه اصلی و فرعی برای اجرای برنامه در نظر گرفته شده است، سرود فرمانده سلام ۳ با حضور ابوذر روحی و همکاری گروه سرود بنات الحیدر با حضور ۲۰۰ نوجوان برگزار خواهد شد. 

وی افزود: مجموعه‌ گروه سرود ۲۰ اجرا خواهند داشت، همچنین مولودی و برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و مشق انتظار که خوشنویسی القاب امام زمان(عج) است از دیگر برنامه‌هایی است که برگزار می‌شود. 

در ادامه عباس کاظمی، دبیر ستاد برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در قزوین اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی حکمرانی کارآمد در نظام تمدن نوین اسلامی مردمی کردن امور است که در این راستا توانسته‌ایم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم همچون جشن غدیر و پیامبر مهربانی که امورات را به مردم محول کردیم. 

وی افزود: نکته مهمتر نشاط اجتماعی است، این انتقاد وجود دارد که در ایام عزاداری، برنامه‌های بیشتری برگزار می‌شود و شادی اهل بیت(ع) را نشر نمی‌دهید که در این راستا تصمیم به برگزاری جشن نیمه شعبان گرفته شد تا نشاط اجتماعی ایجاد کنیم. 

کاظمی در پایان تصریح کرد: نکته دیگر حلقه‌های میانی هستند که  با اتصال دستگاه‌های دولتی و مردم ۴۲ هیأت، کانون، سمن و انجمن در برنامه فردا غرفه برپا خواهند کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha