• دوشنبه / ۴ تیر ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403040402654
  • خبرنگار : 50553

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین: 

مصوبات سفر شهید جمهور چشم‌انداز روشنی برای قزوین ترسیم کرد

مصوبات سفر شهید جمهور چشم‌انداز روشنی برای قزوین ترسیم کرد

ایسنا/قزوین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: یکی از قله‌های اقدامات دولت سیزدهم در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور شهید بود که مصوبات سفر نزدیک به ۱۲ همت بود و در مقایسه با بودجه عمرانی ۸ برابر شد و سرعت توسعه عمرانی را در استان رقم زد؛ این سفر به صورت تقریبی تمام گره‌ها و مشکلات عمده استان را هدف قرار داد و برای همه آن‌ها چشم‌انداز روشنی را ترسیم کرد. 

به گزارش ایسنا، مهدی رجحانی در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه که دوشنبه چهارم تیر در سالن اجتماعات باغستان برگزار شد، اظهار کرد: روزی که دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرد مردم اجتماعات زیادی را برای مشکلات مختلف مقابل استانداری برپا می‌کردند اما هم‌اکنون خوشبختانه بسیاری از مشکلات مرتفع شده است چرا که خط مشی دولت سیزدهم در مسیر درستی قرار داشت. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: پرداختن به مشکلات تعاونی‌ها از جمله شهرک اندیشه که ۲۱ سال بلاتکلیف مانده بود از جمله اقدامات خوب دولت سیزدهم بود و این مشکل به گونه‌ای حل شد که هم‌اکنون ساکنین آن منطقه تقاضای تراکم اضافه از ما دارند. 

وی بیان کرد: حل مشکل عظیمیه از دیگر اتفاقات خوب در دولت سیزدهم بود که این موضوع نیز یک مشکل ۳۰ ساله بود و خوشبختانه مشکلاتی از جمله شبکه برق، تیرهای برق و مخزن آب بتنی این بخش حل شد؛ البته عظیمیه پهنه ۳۰۰ هکتاری است و در عرض مدت کوتاه نمی‌توان تمام مشکلات آن را حل کرد اما به مرور مشکلات حل خواهد شد. حل مشکلات اراضی باغ عمران اقبالیه، اراضی اسماعیل آباد، شهرک دانش و شهرک چرم‌سازی از دیگر اقدامات خوب دولت سیزدهم است. 

رجحانی تصریح کرد: یکی از قله‌های اقدامات دولت سیزدهم در سفر پر خیر و برکت رئیس جمهور شهید بود که مصوبات سفر نزدیک به ۱۲ همت بود و در مقایسه با بودجه عمرانی ۸ برابر شد و سرعت توسعه عمرانی را در استان رقم زد؛ این سفر به صورت تقریبی تمام گره‌ها و مشکلات عمده استان را هدف قرار داد و برای همه آن‌ها چشم‌انداز روشنی را ترسیم کرد. 

وی افزود: سد نهب که پیش از دولت سیزدهم آب‌گیری شده بود ولی عملیات عمرانی آن تکمیل نشده بود طی این سه سال کامل شده و روز پنجشنبه افتتاح خواهد شد؛ همچنین آب‌گیری سد بالاخانلو روز پنجشنبه انجام خواهد شد، شبکه انتقال آب سد بالاخانلو که پروژه آن آغاز نشده بود امروز در حال انجام است. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: بزرگترین بیمارستان استان بیمارستان شهید رئیسی است که این پروژه در زمان سفر ریاست جمهوری با زیر ۲۰ درصد پیشرفت مصوبه سفر دریافت کرد و به زودی جشن پایان یکی از مراحل مهم ساختمانی این پروژه یعنی تکمیل اسکلت را خواهیم گرفت؛ ضمن اینکه تا کنون برای این پروژه ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است. 

وی خاطرنشان کرد: انتقال قدیمی‌ترین و فرسوده‌ترین بیمارستان استان قزوین بیمارستان اعصاب و روان ۲۲ بهمن به ساختمانی جدید در شهرکت مینودر از اتفاقات خوب در دولت سیزدهم است. در توسعه دانش‌بنیان‌ها هم اتفاقات خوبی رخ داده است و هزار و ۳۶۰ میلیارد تومان تفاهم‌نام توسعه دانش‌بنیان در قزوین رقم خورد و ما ششمین استانی بودیم که در این حوزه تفاهم‌نامه امضا کردیم. 

رجحانی در پایان اظهار کرد: طرح پروژه فرودگاه از ۲ سال گذشته آغاز شده و برای این پروژه جلسات لازم برگزار شده است که طی برگزاری مناقصه یک شرکت هواپیمایی برنده این مناقصه شد و قرارداد آماده است اما برحسب اتفاقاتی که رخ داد این شرکت هواپیمایی تاکنون قرار داد را امضا نکرده است. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha