• شنبه / ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۰:۵۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1402112115466
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

۲۲ بهمن روز اعلام وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است

۲۲ بهمن روز اعلام وفاداری مردم ایران به انقلاب اسلامی است

ایسنا/اصفهان مردم ما در همه این سال‌ها با نگاه تحلیلی به دشمنی‌ها و اثر پذیری رسانه‌ای آن‌ها نداشتند و حضورشان ثابت خواهد کرد پشتوانه انقلاب و نظامشان خواهند بود.

حجت‌الاسلام دهشیری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه دشمن همیشه تلاش کرده صحنه‌های مهم خلوت دیده شود و امسال این توجه بیشتر از گذشته شده است می‌طلبد همشهریان گرامی همپای با سایر هم میهنان در روز ۲۲ بهمن که چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است در میدان مبارزه با تبلیغات دشمن حضور دشمن کوبی داشته باشند.

وی افزود: امسال با توجه به اینکه روز ۲۲ بهمن راهپیمایی بزرگ داریم، چند روز دیگر هم یک انتخابات بزرگ برگزار می‌شود که می‌طلبد با گام‌های استوار در میدان اول که ۲۲ بهمن است حضور داشته باشیم و به یاری خدا ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای حضور چشمگیرتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در بسیاری از موارد این مردم بودند که مسئولین را به دنبال خودشان کشاندند و جهت می‌دهند، علیرغم اینکه مشکلات و کمبودهایی است و گاها دستبردهایی به اموال عمومی برده می‌شود و مردم از این موضوع گلایه‌مند هستند، اما انتظار می‌رود تلاش مسئولین بیشتر از گذشته برای گره‌گشایی مشکلات کشور و مردم باشد.
نگاه همه رسانه‌های جهان به حضور مردم ایران است.

نگاه رسانه‌های جهان به حضور مردم ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان به ایسنا گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با اثر حضور مردم در جشن ملی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اینکه نگاه همه رسانه‌های جهان نسبت به میزان حضور و شرکت مردم در راهپیمایی سالروز تشکیل بزرگ‌ترین انقلاب قرن‌های اخیر به نام اسلام است، لزوم این نکته را می‌رساند که همه مردم و مسئولین و اقشار مختلف مردم با نشاط و از دقایق ابتدایی روز راهپیمایی در مراسم شرکت کنند و با حضورشان میثاق با امام راحل و مقام معظم رهبری و آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی داشته باشند.

روح الله صنعتکار با اشاره به اینکه هر سال به عناوین مختلف دشمنی‌های مستکبران وجود داشته تا مردم را از انقلاب و کشور دلزده و دلسرد کنند، گفت: مردم ما در همه این سال‌ها با نگاه تحلیلی به دشمنی‌ها و اثر پذیری رسانه‌ای آنها نداشتند و حضورشان ثابت خواهد کرد پشتوانه انقلاب و نظامشان خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha