• شنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۲ / ۱۹:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1402103021497
  • خبرنگار : 50180

امام جمعه کرمانشاه:

جوانان را در جریان واقعیت‌های دوران طاغوت بگذاریم

جوانان را در جریان واقعیت‌های دوران طاغوت بگذاریم

ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان  واقعیت‌های دوران طاغوت بگذاریم تا فریب دروغ‌های دشمنان را نخورند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری امروز(۳۰ دی) در جلسه ستاد دهه فجر استان کرمانشاه، ایام دهه فجر را فرصت خیلی خوبی برای یادآوری ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی و بیان دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای نظام نهایت استفاده را ببریم و جامعه به خصوص جوانان را در جریان خدمات نظام بگذاریم.

وی با بیان اینکه باید از اساتید نخبه و فرهیخته در برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر استفاده کنیم تا دستاوردهای نظام را تبیین کنند، تاکید ‌کرد: باید با دعوت از سخنرانان مسلط خصوصا در جلسات دانشجویی و دانش آموزی دستاوردهای نظام را برای جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان کشور تبیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و ‌امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: برگزاری چند برنامه قوی و پر محتوا خیلی بهتر از برگزاری هزاران برنامه ضعیف است، لذا بهتر است با برگزاری چند برنامه شاخص و دلنشین مردم را نسبت به ‌اسلام و انقلاب دلگرم کنیم.

غفوری سپس با اشاره به شبهه افکنی دشمنان در فضای مجازی، گفت: دشمنان در تلاشند تا با به راه انداختن جنگ شناختی و ادراکی، مردم را از اسلام و انقلاب دلسرد کنند.

وی اشاره ای هم به شبهاتی که در فضای مجازی در خصوص زمان پهلوی مطرح می‌شود داشت و گفت: بسیاری از مردم به خصوص نوجوان و جوانان که آینده سازان کشور هستند سال‌های طاغوت را درک نکرده‌اند و دشمنان نیز با تبلیغات، ذهن آنها را مسموم کرده‌اند، لذا روشنگری در مورد واقعیت‌های دوران طاغوت مهم است.

غفوری سپس با اشاره به هنرمندی رسانه‌های دشمن در وارونه جلوه دادن نقاط قوت کشور، افزود: دشمنان می‌کوشند با نادیده گرفتن نقاط قوت و برجسته کردن نقاط ضعف نظام، ذهن جامعه را مسموم کرده و مردم را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین کنند.

 غفوری گفت: بر اساس آخرین آمارها ایران اسلامی با ارتقای یک رتبه‌ای به جایگاه هفدهم اقتصادی دنیا رسیده است. این در حالیست که رسانه‌های غربی این موضوع را پوشش رسانه‌ای نمی دهند، اما کافی است یک روستای مرزی ما با افت یا قطعی گاز مواجه شود تا آن را برجسته کرده و سیاه نمایی کنند. 

وی در ادامه خواستار مردمی برگزار کردن ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شد و گفت: انقلاب اسلامی برخاسته از متن مردم بود و بعد از انقلاب هم مردم در عرصه‌های مختلف با حضور خود در صحنه، انقلاب اسلامی را پیش بردند، لذا باید با جهاد تبیین مردم را در جریان دستاوردهای نظام بگذاریم.

غفوری  با بیان اینکه مردمی برگزار کردن ویژه برنامه‌های دهه فجر تاثیرگذاری آن‌ها را بالا می‌برد، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی برگزاری برنامه‌های دهه فجر را به خود مردم محول کنند، شاهد تاثیرگذاری بیشتر آن برنامه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha