• شنبه / ۹ دی ۱۴۰۲ / ۱۶:۲۹
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 1402100906017
  • خبرنگار : 71674

شهادت سردار سیدرضی موسوی اوج استیصال رژیم صهیونیستی بود

شهادت سردار سیدرضی موسوی اوج استیصال رژیم صهیونیستی بود

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی شهادت سردار سیدرضی موسوی را تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: شهادت پاداش کسانی است که با تقوای الهی برای دفاع از اسلام و مظلوم در هر کجای عالم از هیچ تلاش و مجاهدتی دریغ نمی‌کنند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا به نقل از مرکز رسانه، روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام آمده است:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»﴿الأحزاب: ۲۳

شهادت سردار عزیز ایران سیدرضی موسوی توسط صهیونیست‌ها در امتداد جنایات رژیم غاصب قدس و متحدان زبونش در حق فرزندان غیور اسلام بوده و حکایت از اوج شکست و استیصال این مدعیات دروغین حقوق بشر دارد؛ همان‌ها که این روزها دستشان به خون ده‌ها هزار شهروند مظلوم غزه آلوده بوده و چهره و خوی وحشی‌گری آنها را بیش از پیش به جهان نشان داده است. ضربه غیرقابل جبران و غیرقابل بازگشتی که رژیم صهونیستی از محور مقاومت خورده است، آنها را به اقدامات حذفی و تروریستی مضاعف‌تری از جنس آنچه برای شهید عزیز سیدرضی موسوی رخ داده وادار کرده است که نه بی‌پاسخ خواهد ماند و نه فراموش می‌شود.

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، با تبریک و تسلیت شهادت این سردار عالیقدر به حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی، به نیابت از جامعه فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد ضمن اعلام انزجار از چنین اقداماتی، پاسخ مناسب و موثر مسوولان را خواستار شد.

در پایان یادآور می‌شویم دشمن باید بداند ما مصداق این جمله‌ایم:

«ما شیشه عطریم بکوبید به سنگ» و این به آن معناست که شهادت و خون شهدا این درخت پربار را پربارتر می‌کند و راه تعالی اسلامی انقطاع و پایان ندارد».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha