• یکشنبه / ۱۲ آذر ۱۴۰۲ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1402091208064
  • خبرنگار : 50046

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن در بهمن ماه

برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن در بهمن ماه

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن در اواخر بهمن ماه خبر داد.

مجیدی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: کار متفاوتی که امسال در جریان برگزاری چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم انجام شد، الحاق بخش نغماتی به مسابقات قرآن بود که با تجمیع همه بخش‌ها علاوه بر تمرکز روی همه بخش‌ها که بر کیفیت روند برگزاری خواهد افزود، زمان بیشتری را در قالب برگزاری این مسابقه در اختیار داشته باشیم و بازه زمانی ۱۰ روزه برگزاری این مسابقه به‌طور قطع می‌تواند تأثیر و نفوذ بیشتری بر مخاطبان و عموم مردم داشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون که شاهد برگزاری این دوره هستیم، مرحله مقدماتی مسابقات بین‌المللی قرآن که قرار است اواخر بهمن‌ ماه برگزار شود در حال اجراست. علاوه بر آن، مرحله مصاحبه مسابقات رشته معارفی که قرار است استان قم میزبان آن باشد نیز در حال پیگیری است. این در حالی است که در مرکز امور قرآنی اوقاف همکاران مسؤول ۱۳ نفر هستند، اما به‌طور همزمان در حال انجام کارهای بزرگ هستند.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف بیان کرد: از جمله تفاوت‌های این دوره از مسابقات که ستاد برگزاری را به سمت حرفه‌ای برگزار کردن یک رویداد بزرگ قرآنی سوق می‌دهد، زمان‌بندی دقیق اجرای متسابقان بود که از حدود سه هفته پیش از برپایی مسابقات نهایی شد.

وی به برگزاری بخش بانوان این دوره از مسابقات اشاره کرد که در مجتمع پتروشیمی شهر بجنورد در حال برگزاری است، گفت: تمام تلاش ما این است که هیچ تفاوتی بین بخش بانوان و آقایان وجود نداشته باشد و حتی دکور برگزاری مسابقات بین این دو بخش هم یکسان طراحی و اجرا شده است تا ۱۴۶ بانوی متسابق کار خود را به نحو احسن انجام دهند.

چهل‌وششمین دور مسابقات سراسری قرآن کریم در شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی در حال برگزاری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha