• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040804832
  • خبرنگار : 50444

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

حضور ۲۹۰۰ نیروی شورای نگهبان در صندوق‌های اخذ رأی خراسان شمالی

حضور ۲۹۰۰ نیروی شورای نگهبان در صندوق‌های اخذ رأی خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان در خراسان شمالی گفت: بیش از ۲۹۰۰ نفر از عوامل شورای نگهبان در صندوق‌های اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی حضور دارند.

عابدین عابدی مقدم در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: فرایند رأی گیری در خراسان شمالی بدون هیچ مشکلی آغاز شده است و ما موظف هستیم با تمام توان نظارت خود را در صندوق‌ها انجام دهیم.

وی ادامه داد: تقریباً در هر صندوق سه یا چهار نفر از اعضای شورای نگهبان حضور دارند و بر فرایند رای گیری نظارت می‌کنند.

وی افزود: البته بهترین نظارت کنندگان در انتخابات، مردم هستند که در کنار مسئولان حضور دارند و نظاره‌گر فرآیند رأی‌گیری هستند.

رئیس دفتر نمایندگی شورای نگهبان در خراسان شمالی بیان کرد: از مردم درخواست داریم که کوچک‌ترین خلل و شائبه‌ای را به ما اطلاع دهند و ما بدون هیچ اغماضی به آن رسیدگی و در صورت لزوم برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: صیانت از آرای مردم وظیفه ما محسوب می‌شود به همین دلیل از کانال‌های مختلف صحت انتخابات را بررسی می‌کنیم.

عابدی مقدم تاکید کرد: پس از پایان فرآیند رای گیری، آمار کلی انتخابات اعلام می‌شود اما تا اعلام نهایی چند ساعت زمان خواهد برد که به دلیل صحت‌سنجی آن‌ها از طریق سامانه‌های مختلف توسط شورای نگهبان است.

وی بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم در انتخابات، تقویت نظام اسلامی ما را به دنبال دارد و سبب می‌شود که دشمنان قسم خورده ایران، مأیوس شوند.

در خراسان شمالی برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲۷ شعبه اخذ رای برپا می شود که از این تعداد  ۶۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و بقیه سیارند و همچنین ۴۲۲ شعبه شهری و بقیه روستایی‌ هستند.

انتخابات در بیش از ۱۵۰۰ نقطه سیار و ثابت در این استان انتخابات برگزار می شود و ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات این استان مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha