• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403040804720
  • خبرنگار : 50046

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

همه برای ایران قوی می‌آییم

همه برای ایران قوی می‌آییم

ایسنا/خراسان شمالی همه باید بدانند که انتخابات پرشور از ارکان حکمرانی درست و مایه پیشرفت و سربلندی کشور عزیزمان است.

إِنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلی أَهلِها وَإِذا حَکَمتُم بَینَ النّاسِ أَن تَحکُموا بِالعَدلِ اللَّهَ نِعِمّا یَعِظُکُم بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعًا بَصیرًا (سوره مبارکه نساء آیه ۵۸)

خداوند به شما فرمان می‌دهد که امانت‌ها را به صاحبانش بدهید و هنگامی که میان مردم داوری می‌کنید به عدالت داوری کنید. خداوند، اندرزهای خوبی به شما می‌دهد، خداوند، شنوا و بیناست.

ما وارثان نسلی هستیم که سال‌ها خون دل خوردند و آرزوی مشارکت در قدرت سیاسی و اداره کشور را داشتند. با تلاش جوانان سرزمینمان و با انقلاب اسلامی که انقلاب نور بود آرزوهای دست‌نیافتنی تبدیل به واقعیت شد و امروز مردم هستند که اداره کشور را بدست گرفتند و همه ارکان نظام سیاسی را انتخاب می‌کنند و در دنیا مردم سالاری دینی را به معنای حقیقی به منصه ظهور رسانند.

امروز باید با مراجعه به تاریخ، سختی‌ها و مرارت‌هایی که برای رسیدن و دستیابی به آرمان‌های بلند ملت رنج‌دیده را فراموش نکرد و آن را سرلوحه خود قرار داد.

انتخابات سرنوشت ساز چهاردهمین دوره ریاست جمهوری که امروز هشتم تیرماه برگزار می‌شود نقش تعیین کننده‌ای در ترسیم آینده انقلاب اسلامی دارد و هرگونه سهل انگاری و کوتاهی نسبت به آن، زیان بار خواهد بود.

حضور آحاد مردم در پای صندوق‌های رأی، نشانه حضور ملت شریف ایران در صحنه‌های مهم اداره کشور است و حضور حداکثری در صحنه انتخابات، موجب افزایش قدرت ملّی بوده و این پشتوانه امنیت ملی ماست.

چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری امروز همانند سایر استان ها در استان مرزی خراسان شمالی نیز با حضور همه اقوام و طوایف پرشور و باشکوه برگزار می شود.

در خراسان شمالی برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری ۹۲۷ شعبه اخذ رای برپا می شود که از این تعداد  ۶۱۳ شعبه اخذ رای ثابت و بقیه سیارند و همچنین ۴۲۲ شعبه شهری و بقیه روستایی‌ هستند.

انتخابات در بیش از ۱۵۰۰ نقطه سیار و ثابت در این استان انتخابات برگزار می شود و ۱۸ هزار نفر از عوامل اجرایی در انتخابات این استان مشارکت دارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha