• پنجشنبه / ۱۱ آبان ۱۴۰۲ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1402081108219
  • خبرنگار : 50471

فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

اجرای ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند

اجرای ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند

ایسنا/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند خبر داد.

سرهنگ علی مختاری ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دانش‌آموز ۱۳ ساله بسیجی «محمد حسین فهمیده» و هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از ارزشمندترین گنجینه‌های انقلاب اسلامی ایران بود که در آن هزاران نفر از نوجوانان و جوانان در راه خاک و ناموس از جان و مال خود گذشتند و انقلابی عظیم به پا کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نهاوند، وی افزود: در بین این نوجوانان و جوانان شهیدی بود که امام راحل او را رهبر خطاب می‌کنند و الگوی امروز دانش‌آموزان ایرانی است و این دانش آموز شهید امروز به یک نماد ماندگار و ارزشمند در کشور تبدیل شده است.

مختاری در ادامه با اشاره به اجرای بیش از ۲۰ عنوان برنامه در هفته بسیج دانش‌آموزی در شهرستان نهاوند، مطرح کرد: در طول این هفته ۲۰ عنوان برنامه با همکاری ادارات آموزش و پرورش نهاوند و خزل، حوزه‌های مقاومت دانش‌آموزی و ۱۶۵ واحد مقاومت مدارس خواهر و برادر در هفته بسیج دانش آموزی که تا ۱۳ آبان خواهد بود، برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: از مهمترین عناوین برنامه‌های اجرایی این هفته اجرای سرود ۱۰۰ نفری دانش‌آموزان در روز ۱۳ آبان، تهیه و امضاء طومار استکبارستیزی در روز راهپیمایی، برگزاری مسابقه فوتسال بین مدارس و اعزام هادیان سیاسی سپاه به مدارس برای جهاد تبیین است.

وی تأکید کرد: فراخوان دست‌سازهای استکبارستیزی توسط دانش آموزان و نمایش در روز راهپیمایی، برگزاری کوهپیمایی برای دانش‌آموزان دختر و پسر، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند است.

مختاری برگزاری پویش طوفان الاقصی و بچه محل  در بستر پیام‌رسان شاد، حضور دانش‌آموزان  در راهپیمایی ۱۳ آبان و نماز جمعه نهاوند، فیروزان، گیان، اهتزاز پرچم ۱۵ متری جمهوری اسلامی در بین جمعیت روز ۱۳ آبان، دیدار با امام جمعه شهرستان را نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته برشمرد که با همکاری آموزش و پرورش نهاوند و بخش خزل در سطح مدارس اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا باعث آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین الگوپذیری از نوجوانان و جوانانی است که از جان خود در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گذشتند و امروز الگوی جامعه بشریت در سراسر جهان هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha