• چهارشنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1402071913013
  • خبرنگار : 71675

منصور رشیدی در گفت‌وگو با ایسنا؛

بهترین اتفاق برای استقلال آرامش بود/ VAR نیاید شرایط همین است

بهترین اتفاق برای استقلال آرامش بود/ VAR نیاید شرایط همین است

رشیدی درباره آشتی‌کنان خطیر و نکونام، مدیرعامل و سرمربی استقلال گفت: بهترین اتفاق برای استقلال در چنین شرایطی، آرامش بود.

منصور رشیدی، پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم اظهار کرد: استقلال مشکلات زیادی را در تعطیلات سپری کرد و همین مساله باعث شد که تیم، یارگیری زیادی نداشته باشد. خدا را شکر استقلال توانست بعد از مدت‌ها تعطیلی با برد مقابل مس رفسنجان همچنان در کورس رقابت باقی بماند. همین که توانستند در بیرون از خانه ۳ امتیاز را کسب کنند اتفاق مهمی است که نباید آن را فراموش کرد.

او درباره اشتباهات داوری در لیگ بیان کرد: تا زمانی که VAR به فوتبال ایران نیاید مشکلی حل نخواهد شد. اشتباهات داوری جزیی از فوتبال است اما وقتی بیشتر به نفع یک تیم انجام می‌شود، بقیه تیم‌ها حق دارند که نسبت به آن واکنش نشان دهند و ناراحت باشند. توپی که به سمت دروازه پرسپولیس رفت از خط رد شد. نمی‌دانم کمک داور و داور در آن لحظه چه فکری کردند ولی هر فکری کردند واقعاً ظلم در حق سایر تیم‌ها بود.

رشیدی درباره آشتی کنان خطیر و نکونام هم گفت: بهترین اتفاق برای استقلال در چنین شرایطی، آرامش بود که خوشحالم با توجه به درایت خوب کادر مدیریتی و البته کادر فنی، این اتفاق برای استقلال رقم خورد. جواد نکونام به دنبال موفقیت با استقلال است و به همین خاطر بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرد.

رشیدی درباره تعطیلی دوباره لیگ برتر توضیح داد: واقعا نمی‌دانیم چرا لیگ اینقدر تعطیل می‌شود. تا مسابقات می‌خواهد جان بگیرد به دلایل مختلف مسابقات تعطیل می‌شود و تیم‌ها بلاتکلیف می‌شوند. امیدوارم دیگر بعد از این فیفادی بازی‌ها سر موعد مقرر برگزار شود تا هم میزان آسیب‌دیدگی‌ها کمتر شود و هم فشردگی بازی‌ها. به خاطر فیفادی بازی‌ها تعطیل است و چاره‌ای نیست و تیم‌ها باید دوباره برنامه ریزی کنند تا از آمادگی بدنی دور نشوند.

بازیکن سابق استقلال درباره حضور بازیکن جدید خارجی در تیم افزود: استقلال در بعضی از پست‌ها دچار کمبود است و جذب بازیکن جدید به تیم کمک می‌کند. حضور این بازیکن جدید می‌تواند بخشی از مشکلات استقلال را در زمین حل کند.

او درباره پیش‌بینی‌اش از دیدار این تیم مقابل هوادار اظهار کرد: هوادار، تیم جوان و با انگیزه‌ای است و مقابل استقلال به دنبال گرفتن نتیجه خواهد بود. استقلال برای حفظ شرایط خوب خود باید در این دیدار ۳ امتیاز را کسب کند تا همچنان در صدر جدول قرار بگیرد.

رشیدی درباره حضور تماشاگران در این دیدار گفت: خیلی خوب است که تماشاگران استقلال بعد از مدت‌ها به ورزشگاه خواهند آمد و مهمترین مساله، حضور بانوان است که می‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند. امیدوارم استقلال در کنار آنها برد خوبی را به دست بیاورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha