• سه‌شنبه / ۴ مهر ۱۴۰۲ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1402070402484
  • خبرنگار : 50130

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

زنان در اقتدار و پیروزی انقلاب نقش اصلی داشته اند

ایسنا/کردستان فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، با اشاره به اینکه جامعه زنان در اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی داشته‌اند، بیان کرد: براین اساس بوده که امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود علیه نظام و کشور، بخش جامعه زنان را مورد هجمه قرار داده است.

سردار امان‌الله گشتاسپی، امروز، سه شنبه (چهارم مهر) در یادواره شهدای زنان کردستان و اجتماع بزرگ زنان و دختران جهاد و مقاومت با اشاره به جایگاه مادران و پدران شهدا گفت: امروز با سرکشی از مادران شهدا می بینیم که تنها خواسته آنان تداوم راه و مسیر شهداست.

وی با اشاره به اینکه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به نظام مقدس ما ضربه وارد کند، افزود: در سایه رهبری داهیانه انقلاب و همدلی و وحدت مردم همیشه در صحنه کشور ایران اسلامی تمام توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده و می‌شود و توطئه‌های دشمنان هیچگاه راه به جایی نبرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، حفظ انقلاب را زمینه‌ساز حفظ اسلام ناب محمدی دانست و بیان کرد: امروز ایران اسلامی به یک الگو برای سایر کشورهای جهان تبدیل شده و پرچمدار اسلام ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه زنان در اقتدار و پیروزی انقلاب اسلامی نقش اصلی داشته‌اند، بیان کرد: براین اساس بوده که امروز دشمن در تهاجم فرهنگی خود علیه نظام و کشور، بخش جامعه زنان را مورد هجمه قرار داده است.

سردار گشتاسپی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج عظمت و اقتدار قرار گرفته و لذا دشمن در تلاش است در مباحث فرهنگی از جمله حجاب و عفاف، جامعه زنان و غیره کشور را مورد هجمه قرار دهد.

وی در ادامه گفت: در اتفاقات سال گذشته دشمن در تلاش بود که چهره دیگری از کردستان نشان دهد و چهره نادرستی به مردم سایر نقاط کشور معرفی کند، اما همراهی و وحدت‌آفرینی مردم کردستان در دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن مانع از رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شد.

گشتاسبی افزود: حرکت جهادگونه فرزندان انقلاب در پیروزی و تداوم انقلاب نشأت گرفته از حضور مؤثر بانوان به ویژه بانوان شهیده ایران زمین بوده است.

وی افزود: هر روز صبح دشمن به فکر توطئه و نقشه جدیدی علیه نظام است، لذا مسئولان و هر فرد در هر جایگاه و مسئولیتی باید با جدیت، اقتدار و صلابت، کارهای خود را پیگیر کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، یادآور شد: امروز در جای جای ایران اسلامی برای ثبات، استقلال، آزادی، صلابت و اقتدار نظام شهدای زیادی جان خود را نثار کردند که باید قدردان آنان بود و برای حفظ این ارزش‌ها باید تلاش کرد و بهترین نقش را در این عرصه زنان و مادران برعهده دارند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم فرهنگی از کتاب «دایکه‌کان ایستاده‌اند»، رونمایی شد و از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha