• پنجشنبه / ۷ تیر ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 1403040704406
  • منبع : سازمان دامپزشکی

پیام رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

پیام رئیس سازمان دامپزشکی کشور برای حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری

معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در پیامی خانواده بزرگ دامپزشکی را برای مشارکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم دعوت کرد.

به گزارش ایسنا، متن پیام مجتبی نوروزی به این شرح است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

سلام، ملت مقتدر و همیشه در صحنه ایران اسلامی در آستانه انتخاباتی قرار دارد که پایان آن مصادف شد با چهلمین روز شهادت شهید خدمت آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهوری که در هزار روز خدمت جهادی و شبانه روزی  خود برای آبادی و رفاه مردم در عرصه داخلی و خارجی تلاش کرد.

 خصوصیات فردی و اجتماعی شهید آیت الله رئیسی  و مردمی بودنش تکلیف سنگین را بر عهده رئیس جمهور آینده کشور قرار داده است، لذا مسئولان کشور باید با الگو برداری از شهید خدمت برای حل مشکلات مردم و کشور در صحنه حاضر و در بین مردم باشند.

انتخابات یکی از ارکان مهم مردم سالاری دینی است و حضور مردم نیز در انتخابات برای تعیین سرنوشتشان است.

به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) حضور و مشارکت در انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است بی تردید آنچه نظام اسلامی ما را از گزند آسیب های داخلی و خارجی مصون می دارد مشارکت پرشور و حداکثری مردم در صحنه های مختلف از جمله حضور در پای صندوق های رأی است.

مضاف بر اینکه انتخابات چهاردهم از شرایط ویژه تری برخوردار بوده و امتداد تاکید مردم عزیزمان بر خدمت صادقانه و متعهدانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینجانب به نوبه خود از عموم هم میهنان عزیز، به ویژه از خانواده بزرگ سازمان دامپزشکی کشور دعوت می‌کنم تا در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بار دیگر در انتخاباتی که نشانه جمهوریت این نظام در کنار اسلامیت آن است، حضوری پرشور داشته و رئیس جمهور اصلح خود را انتخاب نمایند".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha