• پنجشنبه / ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۵۱
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1402062314619
  • خبرنگار : 50134

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح:

شهدا ترجمان واقعی ایمان، عزت و افتخار ملت ایران هستند

شهدا ترجمان واقعی ایمان، عزت و افتخار ملت ایران هستند

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح گفت: راه شهدا راه روشنی است و شهدا ترجمان واقعی ایمان، صلابت، عزت و افتخار ملت ایران هستند.

سردار باقر زاده ۲۳ شهریور در آیین تشییع پیکر ۲۳شهید دوران دفاع مقدس در ارومیه با اشاره به اینکه ارومیه شهر مردان و زنان فتنه شکن، بصیر، مومن و انقلابی است، تصریح کرد: شهدا امروز بر شانه‌های مردمی تشییع می شود که از زمان انقلاب تاکنون فتنه شکنی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا زمانی که به میدان ایثار رفتند لحظه‌ای در راه خود و هدفشان تردید نکردند، اظهار کرد: پیام شهدا به ملت این است که ما تا آخرین قطره خون باید در سنگر مقاومت بمانیم و همچون امیر الممونین علی( ع) بر پیمان الهی خود استوا، باشیم و  عقب نشینی نکنیم.

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: حضور برادران و خواهران اهل سنت و تشیع در این مراسم نشانه این است که شیعه و سنی در دفاع از ارزش های نظام و انقلاب و تمامیت ارضی ملی همراه، هم هدف و هم سنگر هستند.

وی با تاکید به اینکه وصیت شهدا حفظ حجاب و دفاع از ولایت فقیه است، یاد آور شد: تشییع این شهدا یک پیام دارد و آن این است که ملت ایران در دفاع از ارزش های نظام با کسی شوخی ندارد و این خواست شهدا است.

رئیس کمیته جستجوی نیروهای مسلح ادامه داد: مدعیان حقوق بشر در اوایل انقلاب با فجیع ترین شکل زنان کُرد ما را به شهادت می رسانند اکنون چه شده که  که فراموشی گرفته اند و مدعی حقوق زنان کُرد ایران شده و شعار زن، زندگی، آزادی سر می دهند؟!

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی پر است از جنایات دمکرات و تروریست ها است و مردم فریب این جریانات و فتنه ها را نمی خورند چرا که مردم هوشیارند و فتنه ها را پشت سر گذاشته اند.

سردار باقرزاده افزود: شهدا چراغ های هدایت هستند و به وسیله آنها همه فتنه ها منحل می شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha