• جمعه / ۸ تیر ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403040805475
  • خبرنگار : 50136

مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح

گام‌های استوار مردم آذربایجان‌غربی برای مشارکت حداکثری

گام‌های استوار مردم آذربایجان‌غربی برای مشارکت حداکثری

ایسنا/آذربایجان غربی امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۳، روز تعیین رییس جمهور کشور برای ۴ سال آینده است روزی که مردم همیشه در صحنه آذربایجان غربی بار دیگر برای خلق حماسه‌ای دیگر پا به میدان عمل گذاشته‌اند.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تا ساعت ۲۰ امروز ۸ تیرماه تمدید شده و صف‌های طولانی رای نشان از حضور پرشور مردم دارد. 

با گذشت نزدیک به ۱۱ ساعت از آغاز رای گیری برای انتخابات ریاست جمهوری، مشارکت پر شور مردم در صفوف طولانی در شهرها و روستاهای این استان بار دیگر خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب فرو کرده است. 

پیرو جوان، زن و مرد، رأی اولی ها همه آمده اند تا با حضور خود به جهانیان نشان دهند ملت انقلابی ایران همواره پشتیبان رهبری هستند و تا پای جان برای کشور و انقلاب خود ایستاده اند. 

گام‌های استوار مردم آذربایجان‌غربی برای مشارکت حداکثری

یکی از جوانان اهل ارومیه به ایسنا گفت: اینکه دشمنان نظام تصور می‌کنند مردم ایران دست از پشتیبانی از رهبر انقلاب بر میدارند سخت در اشتباهند. 

او ادامه داد: همه ما کشور خود و انقلاب را دوست داریم و برای پیشرفت و آبادانی آن تلاش می‌کنیم. 

بانویی میانسال در یکی از شعب اخذ رای در ارومیه به ایسنا گفت: مشارکت در انتخابات بر همه ما فرض است و برای عمل به این وظیفه شرعی آمده‌ایم. 

او ادامه داد: ما به دشمنان نظام اجازه تصمیم گیری در امور کشور را نخواهیم داد چرا که برای هر ذره از خاک این کشور جوانان زیادی تقدیم کرده‌ایم. 

این مادر اهل ارومیه گفت: درست است که مشکلات وجود دارد اما این مشکلات دلیل نمی‌شود که ما پشت رهبری و خادمان ملت را خالی کنیم بلکه با انتخاب فردی اصلح برای آبادانی کشور سهم خود را ادا می‌کنیم. 

به گزارش ایسنا؛ در حالیکه دشمنان نظام از مدت‌ها پیش برای مشارکت حداقلی برنامه‌ریزی کردند اما مردم غیور و فهیم آذربایجان غربی (شیعه و سنی، اقلیت‌های مذهبی) با مشارکت امروز بر پوشالی بودن نقشه دشمنان صحه گذاشتند و در انتخاب اصلح مشارکت دارند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha