• شنبه / ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1402061810994
  • خبرنگار : 50509

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی:

ساختارهای بین‌المللی فوتبال بر حفاظت از کودکان تاکید دارند

ساختارهای بین‌المللی فوتبال بر حفاظت از کودکان تاکید دارند

ایسنا/خراسان رضوی احسان اصولی گفت: حفاظت از کودکان از تاکیدات ویژه ساختارهای بین المللی با فدراسیون فوتبال است.

احسان اصولی، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی ظهر روز ۱۷ شهریورماه در همایش محافظت از کودکان در فوتبال اظهار کرد: برای اولین بار در کشور موضوع حفاظت از کودکان که از موضوعات راهبردی فوتبال امروز است مورد تاکید قرار گرفته و اگر می‌خواهیم فوتبال و فوتبالیست حرفه‌ای داشته باشیم باید برخی اصول و حدود را رعایت کنیم.

وی افزود: حفاظت از کودکان از تاکیدات ویژه ساختارهای بین المللی با فدراسیون فوتبال است.

رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در ادامه بیان کرد: خانواده مهمترین ساختار حفاظت و صیانت از فرزند و پوسته مطمئن قابل اتکا و اعتماد برای کودک خانواده است که با رفتارهای پیشگیرانه از فرزند خود حفاظت می‌کند و پس از خانواده مربیان، معلمان، مدیران و...هستند.  

اصولی در نهایت تاکید کرد: اگر می‌خواهیم فرزندمان در رشته ورزشی فوتبال حرفه ای عمل کند باید آموزش ببینیم و در مسیر آگاهانه حرکت کنیم. امید است این جلسه مفید واقع شود.

رشته محبوب فوتبال، یک فرصت و تهدید توامان

رضا امین زاده، سرپرست مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی نیز در همایش بزرگ محافظت از کودکان، اظهار کرد: من پدر دو فرزند هستم و کودکان سرمایه این جامعه هستند و نگاه ویژه و شایسته‌ای را می‌طلبد.

وی افزود: فوتبال جزو محبوب ترین رشته‌های ورزشی است که فرصت و تهدید زیادی را ایجاد کرده که کودکان را تحت شعاع قرار می‌دهد که این نیازمند آموزش و نظارت بر قوانینی است برای آن در نظر گرفتیم.

سرپرست مجموعه آستان قدس رضوی در نهایت ضمن اعلام آمادگی برای کنسگری‌های اجتماعی، عنوان کرد: این امر توسط یک نهاد اتفاق نمی‌افتد و نیازمند همدلی و همراهی سایر ارگان ها وجود دارد که مجموعه ورزشی آستان قدس مستثنی نیست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha